Hier met kinderwagen geweest ging prima maar de lift was niet open.. ( roltrap wel) was wel Mega druk maar niet Zo dat ik omver gelopen werd.. Vond het tegenvallen
Ik ben ook geweest, hier een kleine v&d. Het was mega druk en inderdaad 20% korting. De meeste kleding was niks meer en 20% korting vind ik eigenlijk ook niet bijzonder. Ik had een legging en een mok van Blond voor vaderdag, m'n dochter had een beker van woezel en pip gezien, maar toen we 5 min in de rij aan de kassa stonden (met nog zo'n 80 wachtende voor ons) hoefde ze hem niet meer, dus snel weer weg gegaan haha. Ik vond het niet de moeite, maar die 80 wachtende voor ons blijkbaar wel .
GeenStijl: De beelden. NL rooft V&D leeg (schreeuwend) Moet je die filmpjes zien!!! vooral die eerste en de onderste
Hmm die drukte heb ik geen zin in. Wilde morgen gaan, maar heb 2 kleine kids bij me.. Ik wil alleen maar een paar boxers voor m'n man. Weet iemand of die er überhaupt nog waren? Die katoenen boxers..
Confession, ben toch even gaan kijken, er zat hier nog best wel aardig spul tussen, maar het was CHAOS!!!! Ik had mijn dochter bij me in de draagdoek, had medelijden met al die kinderwagens, het was megadruk, gegraai, gedoe, warm, alles op de grond, niks lag waar het hoorde... En toen keek ik naar de rij bij de kassa, zonder grap, 100 meter, minimaal 1 uur wachten, en mensen gingen met elkaar op de vuist over het voordringen en weet ik wat nog meer, beveiliging erbij, ben heeeeeeeel snel de winkel uitgerend, niet te doen! Als je gaat, echt zonder kinderen, reken op lang wachten, en verwacht niet dat het allemaal netjes geordend in de winkel hangt / ligt
Hier in Zaandam ook druk, en toen ik hoorde 20% vond ik dat niet de drukte waard.... Nu spijkerbroeken bij de WE gehaald voor 3 euro meer...
Ben er net geweest, in Gorinchem. Was erg druk en inderdaad de korting was niet erg hoog. Ook geen leuke dingen, ik ga liever voor een paar euro meer naar een andere winkel.
Hier is hij ook vandaag open gegaan. stonden ruim 200 mensen te wachten voor hij open ging en zojuist nog een maga rij voor de deur. 1 eruit, 1 erin! En wat ik hoorde een uur in de rij voor de kassa. Ik ben vrolijk voorbij gelopen
Ik ben, bij het zien van de drukte buiten de v&d, ook maar doorgelopen. En ik zag net een foto voorbij komen van ons filliaal en ook hier lange wachtrijen voor de kassa's. Misschien dat ik het vlak voordat ze helemaal dicht gaan, nog maar eens probeer.
Jaag,ik was vanmorgen geweest,stond in de rij voor de deur te wachten tot hij openging,toen de deuren open gingen ,luid gezuig van mensen en allemaal tegelijk naar binnen,maar goed dat ik zonder de kinderen was want lag een paar keer bijna op de grond!!! Gauw naar de damesafdeling,was niet echt wat meer maar zag wel een badjas/ochtendjas van 30,00 nu voor 6,80 en toen gauw met de roltrap naar boven met nog 100 anderen,dat die roltrap nog draaide is een raadsel,maar op de kinderafdeling was nog veel babykleding en weinig jongenskleding,wel nog gauw een spijkerbroek van een plank kunnen grissen en toevallig de maat van de jongste van 17,99 nu voor 5,40 ....toen naar de kassa voordat het druk werd!! Had wel langer willen snuffelen maar de winkel ging dus 10 over 10 open en ik moest half elf op school zijn,dus ben blij dat ik nog wat heb kunnen scoren..badjas had ik al een lange tijd nodig maar vond het zonde om daar'veel' voor uit te geven dus ik ben nu happy!!!
Haha, dat was ook de reden waarom ik wilde gaan . Mijn vriend draagt graag de boxers van Soho. Dacht even nog een aantal inkopen. Maar hiervoor ga ik echt geen uur in de rij staan, misschien dat ik van de week nog wel een keer ga kijken als het rustiger is.
De filmpjes vind ik idd ook niet erg. Mensen liepen aardig netjes naar binnen. Bij ons was het vanmorgen wel echt heel druk binnen. Ook die reacties eronder haha! Maar volgens mij (met mij erbij) dachten de meeste mensen dat er mooie kortingen zouden zijn. Die komen er ws nog wel in de loop van de komende weken, maar dan maar afwachten wat er nog ligt. Voor deze prijzen en kortingen vond ik het echt de moeite niet waard.
Wij gaan dinsdag. Mijn vriend haalde zijn broeken altijd bij V&D en daar hopen we er nog een aantal van te kunnen kopen. Eventuele korting is natuurlijk meegenomen en we zullen zeker kijken of er nog meer is wat we willen hebben.
hier vandaag in zwolle geweest. wat een drukte maar heb mega geshopt. die 20 en 25 procent korting is boven op alle afprijzingen, mijn moeder en ik hadden in totaal 477 euro aan nieuwwaarde nu voor 138 euro. echt veel geshopt we gaan volgende week nog eens. wij vonden het zeker de moeite waard.
Ik denk dat veel mensen zich lelijk vergist hebben daarin. De prijs bij de kassa was niet te vinden op de meeste artikelen. Hier artikelen van 20 voor5, 100 voor 20, 25 voor 5...
Niet alles was geprijsd idd. Zaten daar de leukere kortingen op? Ik heb wat ik gezien heb niet die mooie prijzen gezien nl. Misschien pakte ik net de verkeerde dingen haha!
klopt velen hebben dat niet in de gaten gehad, maar ook veel wel hoor gezien de wachttijden, maar goed ik ben blij, jas van 60 voor 12 euro voor zoonlief voor volgend jaar, hier broeken van 30 voor 7.20 en 5.60 truitje n van 25 voor 5.40 hoeslaken van 24 voor 5.40 sjaal/muts setje van 20 voor 4. enz enz.