V&D weer even open

Discussie in 'De lounge' gestart door Lenthe1987, 19 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Alles van vend eigen merk had mega kortingen tot wel 80%

2. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Ik ben na m'n werk 20 min voor sluitingstijd langs gegaan. Was ie (hele dag al) dicht! Briefje met nog gesloten vanwege storing op de deur.
    Maar zoals ik begrijp had ik 20 min voor tijd niet eens wat kunnen afrekenen als de rijen een uur zouden zijn geweest ;)

Maar op de prijskaartjes staat dus niet duidelijk aangegeven wat de uiteindelijke prijs bij de kassa zal zijn?

3. veense

veense Niet meer actief

Hier in Veenendaal was het redelijk chaotisch volgens het nieuws, en dat klopte ook ;)
    Vanochtend kon ik na een uur wachten weer naar huis, mijn pas werkte niet...
    Kwam ik smiddags terug, was de boel dicht!
    Er waren nog wel mensen binnen, die werden via de achteruitgang geleid als ze klaar waren. Dus ik daar heen gelopen en de manager uitgelegd dat ik al heel lang had staan wachten en toen mocht ik weer naar binnen. OP de doos Playmobil alles terug gevonden, en voor 34 euro had ik 2 enorme whiteboards met stiften, magneten en wisser, 4 Schleichdieren, 6 pakjes kneedgum, wat kleine kantoorartikelen en een paar jongensschoentjes maat 21. Het werd steeds rustiger, ze lieten niemand meer binnen, dus een half uurtje rondgeneusd en toen nog een half uurtje in de rij gestaan.
    De dingen die gewoon geprijsd zijn zijn niet heel erg goedkoop, maar de dingen die voor de sluiting al afgeprijsd waren waren wel erg leuk geprijsd. Plakbandapparaat met 2 rollen voor 36 cent, schoentjes voor 3,75, whiteboards voor 7 euro...

Hier gingen de koffers trouwens als een malle vanochtend!

4. veense

veense Niet meer actief

Op de meeste dingen is 20 of 25 % korting op de laagste prijs, dat staat op de afdelingen aangegeven, en dan moet je het zelf uitrekenen. Maar bij de kassa ging er uiteindelijk soms nog veel meer van de prijs af.

5. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

Lekker, ik heb net extra geld.

6. Pera

Pera Actief lid

4 dec 2015
    351
    27
    28
    NULL
    NULL
    Ik sla deze even over ;)

7. GailH90

GailH90 Actief lid

4 mei 2015
    395
    67
    28
    Weet je of er nog "veel" was in Veenendaal? En of ze morgen bijv wel open zijn. Was eigenlijk van plan morgen even een kijkje te nemen.

8. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    heb vanavond een filmpje op fb gezien hoeveel mensen er waren bij de vd van zwolle..
    man man wat een mensen..
    moet er niet aan denken daar tussen te moeten staan..

9. Lenthe1987

Lenthe1987 Actief lid

20 aug 2012
    477
    33
    28
    Weet iemand of je gewoon kunt pinnen? Of kun je alleen contant betalen.

10. Yale

Yale Actief lid

26 okt 2011
    292
    2
    18
    De prijzen klopten echt niet. Al mijn spul stond geen afprijzing op dus dacht dat het maar 20% was maar bij d'r kassa bleken het heel andere prijzen te zijn! Uiteindelijk was het toch wel 75% korting....

11. veense

veense Niet meer actief

Vandaag mocht je vanaf een uur of 2 niet meer naar binnen (behalve ik dan ;) ), morgen zouden ze weer open gaan, verwacht zo rond een uur of 10.
    Er was nog best wel veel, alleen geen koffers meer ;)
    Ligt er wel een beetje aan waar je voor gaat natuurlijk, maar ik was er als een vd laatste klanten en toen was er nog volop kleding, kantoorartikelen, dvd's, schoolspullen, knutselspullen, spelletjes en speelgoed (meeste Duplo, Lego en Playmobil was al wel weg), keukenspulletjes, sokken/ondergoed etc. Heb niet de hele winkel doorgelopen, de volwassenkleding heb ik overgeslagen, passen kon volgens mij toch niet...Boven was afgesloten trouwens, alles stond beneden.

12. veense

veense Niet meer actief

Alleen pinnen bij ons.

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Weet iemand hoeveel korting er is op speelgoed?
    Duplo enzo:)

14. GailH90

GailH90 Actief lid

4 mei 2015
    395
    67
    28

Dankjewel! ga ik toch even kijken of ik nog wat kleertjes voor de kleine kan krijgen :)

15. A je to

A je to Bekend lid

7 feb 2016
    944
    1.259
    93
    Ik sta al vanaf 11.45u in de rij voor de kassa :)
    Maar wel leuke dingen kunnen scoren voor de kinderen.! :)

16. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Yes heb deze 2 jurkjes kunnen scoren ☺️ Ik vondt het zeker de moeite waard. Normale prijs voor deze 2 is €76,- en nu €18,40 moeten betalen. 10 min in de rij voor de kassa gestaan

17. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Hier waren alle pyjama's. 5 euro en rituals pakketten voor 15 euro!
    Geen geld

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Voor die paar procent ga ik echt niet in de rij staan en platgedrukt worden. Daaebij ben je zo 7 euro parkeergeld kwijt.weg korting. Nee laatmaar haha

19. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Rituals voor 15 euro vind ik nou niet echt een koopje om eerlijk te zijn.

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hoe zit het eigenlijk met de sieraden? De diesel horloges etc.

Deel Deze Pagina