Ik ben na m'n werk 20 min voor sluitingstijd langs gegaan. Was ie (hele dag al) dicht! Briefje met nog gesloten vanwege storing op de deur. Maar zoals ik begrijp had ik 20 min voor tijd niet eens wat kunnen afrekenen als de rijen een uur zouden zijn geweest Maar op de prijskaartjes staat dus niet duidelijk aangegeven wat de uiteindelijke prijs bij de kassa zal zijn?
Hier in Veenendaal was het redelijk chaotisch volgens het nieuws, en dat klopte ook Vanochtend kon ik na een uur wachten weer naar huis, mijn pas werkte niet... Kwam ik smiddags terug, was de boel dicht! Er waren nog wel mensen binnen, die werden via de achteruitgang geleid als ze klaar waren. Dus ik daar heen gelopen en de manager uitgelegd dat ik al heel lang had staan wachten en toen mocht ik weer naar binnen. OP de doos Playmobil alles terug gevonden, en voor 34 euro had ik 2 enorme whiteboards met stiften, magneten en wisser, 4 Schleichdieren, 6 pakjes kneedgum, wat kleine kantoorartikelen en een paar jongensschoentjes maat 21. Het werd steeds rustiger, ze lieten niemand meer binnen, dus een half uurtje rondgeneusd en toen nog een half uurtje in de rij gestaan. De dingen die gewoon geprijsd zijn zijn niet heel erg goedkoop, maar de dingen die voor de sluiting al afgeprijsd waren waren wel erg leuk geprijsd. Plakbandapparaat met 2 rollen voor 36 cent, schoentjes voor 3,75, whiteboards voor 7 euro... Hier gingen de koffers trouwens als een malle vanochtend!
Op de meeste dingen is 20 of 25 % korting op de laagste prijs, dat staat op de afdelingen aangegeven, en dan moet je het zelf uitrekenen. Maar bij de kassa ging er uiteindelijk soms nog veel meer van de prijs af.
Weet je of er nog "veel" was in Veenendaal? En of ze morgen bijv wel open zijn. Was eigenlijk van plan morgen even een kijkje te nemen.
heb vanavond een filmpje op fb gezien hoeveel mensen er waren bij de vd van zwolle.. man man wat een mensen.. moet er niet aan denken daar tussen te moeten staan..
De prijzen klopten echt niet. Al mijn spul stond geen afprijzing op dus dacht dat het maar 20% was maar bij d'r kassa bleken het heel andere prijzen te zijn! Uiteindelijk was het toch wel 75% korting....
Vandaag mocht je vanaf een uur of 2 niet meer naar binnen (behalve ik dan ), morgen zouden ze weer open gaan, verwacht zo rond een uur of 10. Er was nog best wel veel, alleen geen koffers meer Ligt er wel een beetje aan waar je voor gaat natuurlijk, maar ik was er als een vd laatste klanten en toen was er nog volop kleding, kantoorartikelen, dvd's, schoolspullen, knutselspullen, spelletjes en speelgoed (meeste Duplo, Lego en Playmobil was al wel weg), keukenspulletjes, sokken/ondergoed etc. Heb niet de hele winkel doorgelopen, de volwassenkleding heb ik overgeslagen, passen kon volgens mij toch niet...Boven was afgesloten trouwens, alles stond beneden.
Ik sta al vanaf 11.45u in de rij voor de kassa Maar wel leuke dingen kunnen scoren voor de kinderen.!
Yes heb deze 2 jurkjes kunnen scoren ☺️ Ik vondt het zeker de moeite waard. Normale prijs voor deze 2 is 76,- en nu 18,40 moeten betalen. 10 min in de rij voor de kassa gestaan
Voor die paar procent ga ik echt niet in de rij staan en platgedrukt worden. Daaebij ben je zo 7 euro parkeergeld kwijt.weg korting. Nee laatmaar haha