De kortingen zijn echt hoog hoor.! Ik heb spullen met een totale nieuwwaarde van 326,85. Sommige artikelen stonden al afgeprijsd, anderen niet. Tijdens het wachten in de rij (tijd genoeg ) had ik berekend dat ik nog zo'n 135 zou moeten afrekenen, maar uiteindelijk was het maar 87,74.!
Ik kan me gewoon zo niet voorstellen hoe zo'n lange rij er uit moet zien Staat die dan door de gehele winkel heen? Hoeveel mensen staan er dan wel niet voor je? Hoop dat je inmiddels al af hebt kunnen rekenen Wel fijn dat je leuke dingen hebt kunnen scoren!
Nou ik ben geweest. 1,5 uur in de rij gestaan. Bij ons zijn er beneden 2 kassa's. 1 helemaal links in de winkel, en 1 helemaal rechts. De rijen die er stonden kruisten elkaar in het midden van de winkel! Echt een gekkenhuis!
Ik ben vanochtend geweest, wat een chaos! Wel wat leuke dingetjes gescoord! Maarr.. Sommige dingen waren niet afgeprijsd en dan vond ik ze met 20% korting nog te duur. Kom ik bij de kassa, blijken al doe niet afgeprijsde artikelen toch goedkoper te zijn als op het product stond.. Als ik dat had geweten.... Verder heb ik een uur in de rij gestaan, werd er omgeroepen dat er storing was en dat de winkel ging sluiten en dat iedereen het pand moest verlaten ik ben gewoon eigenwijs blijven staan, en maar goed ook, 10 minuten later was de storing verholpen! En op het moment dat ze omriepen dat de winkel ging sluiten liepen gewoon hordes mensen naar buiten met hun niet afgerekende spullen, het alarm bleef maar afgaan en geen medewerker deed er wat aan... Zoals ik al zei; totale chaos daar.
Is er iemand in den haag geweest? Is alle kleding van v en d merk extra afgeprijsd? Ik was gisteren in alphen en daar waren leuke zomerjassen maar met 20 % nog steeds 31.99 daarom niet meegenomen maar zou hij soms nog goedkoper zijn geweest?
Ja ze liepen massaal de winkel uit met hun spullen, zonder schaamte. Boos natuurlijk dat ze uren in die winkel staan om vervolgens eruit te worden gezet. Grote koffers, stapels kleding in hun hand, en gewoon zonder blikken of blozen door de alarmpoortjes. Die poortjes maakten overuren.
Ik ben vandaag in Den Haag geweest. Het was mega druk met mega wachtrijen...ik had wel wat leuke koopjesmaar vond het het wachten echt niet waard! Er was nog wel wat kinder/babykleding. Alleen de goede prijzen staan er niet op. Dus er liepen mannetjes met scanapparaten rond en die konden de geldende prijs scannen...scheelde aardig wat! Samengevat: hou je van drukte, overvolle roltrappen, overvolle liften, mega wachtrijen, graaiende mensen en natuurlijk leuke/goede koopjes??? Dan moet je er naartoe! Veel plezier
Ik ben vanmiddag in Nijmegen geweest. 15 min buiten gewacht en ook maar 15 min bij de kassa. Er werd gedoseerd toe gelaten dus binnen kon je rustig kijken. Prijzen op producten klopten niet. Broeken van 40 bleken bij de kassa 12 en daar ging nog 20% vanaf. Leuk shoppen dus Enigen nadeel vond ik dat je niet in pashokjes kan passen.
wat erg zeg... vooral van die mensen die zo naar buiten zijn gelopen. Wat schandalig!! Ik kom er niet en als ik dit lees mis ik er ook niets aan.
Nou, vandaag poging twee, en nog niet binnen kunnen komen. Gister stond ik voor een dichte deur met 'gesloten vanwege storing' erop. Vandaag speciaal drie kwartier eerder vrij genomen van werk en sta ik wéér voor een dichte deur met 'vanwege uw en onze veiligheid blijven wij vandaag gesloten'. :x Morgen weer werken, weet niet of ik nog een 3e keer zin heb na werk nog langs te gaan. Gelukkig is het voor mij maar 2 minuten fietsen, maar er stonden genoeg mensen beteuterd voor de deur die van verder kwamen.
Of ga naar een VD ver buiten de randstad, hier was het rustig. Al vond ik de rij nog steeds lang, maar dat was ie naar Haagse begrippen zo te horen niet
Hier een doos playmobil van 70 naar 20. Een doos van 43 naar 20. K3 cd voor 7,20. Was heel druk maar had met 25 minuten wachten toch afgerekend. (Zag ook brabantia touch Bin voor 15,20 weg gaan! Helaas niet met mij!
Veenendaal is toch echt geen randstad meer, maar hier was het gisteren zo'n chaos dat het landelijk in het nieuws was!