V&D weer even open

Discussie in 'De lounge' gestart door Lenthe1987, 19 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Ik ben gisterochtend geweest in Amstelveen. Was knetter druk, er stonden gewoon mensen te vechten om spullen en rijen zo lang, echt bizar. Ikzelf heb uiteindelijk een uur in de rij gestaan maar wel goede aankopen gedaan. Ik heb gehaald;

1 Grauf waterkoker van 69,99 voor 39,20
    1 cakevorm van 5,00 voor 4,00
    1 shirt voor oudste van 8,99 voor 2,40
    1 vest voor mij van 49,95 voor 15,20
    1 vest voor mij van 29,95 voor 9,60

De waterkoker en de cakevorm waren echt nodig (waterkoker was een paar dagen geleden gaan lekken :( en cakeblik had ik niet meer die in mijn mini oven past) De rest vond ik erg leuk in het voorbij gaan ;)

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Hier ook geweest
    Wat een gekkenhuis zeg

Heb gehaald:
    Toet toet politie bureau
    Toet toet wasstraat
    Bakje van woezel en pip van mepal voor psz
    Drinkbeker van paarden van mepal voor Jaim
    2 pyjama's voor Caylen
    1 pyama voor Jaim
    Een jurk voor Jaim
    En pennen

Totaal 61 euro
    Net even op de kaartjes gekeken en zou normaal 130 kwijt zijn geweest :)

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ze zullen vast wel camerabeelden hebben, dus rustig slapen zou ik niet in geval van deze dieven. Ze hebben tenslotte een strafbaar feit gepleegd. :(

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik ben vanochtend in Enschede geweest
    Ik heb 2 horloges gekocht voor manlief
    1 was van 55 voor 9
    1 van 45 voor 7

2 kinder horloges voor 3.70 per stuk

Oorbellen voor mijzelf van 55 voor 11.00.-

En een aantal kleding stukken voor mijn dochter van 203 voor 70,-

Ik zeg goed geslaagd :)

Hier trouwens een hele gelukkige dochter,
    Er was een lieve vrouw een ring aan het zoeken voor haar nichtje van 5 jaar, maar ze wist niet welke maat, mijn dochter heb ik aangeboden als ring pas meisje ;) mijn dochter heeft een aantal ringen gepast en toen ze eruit was welke ze kocht voor haar nichtje vroeg ze aan mijn dochter welke zij het mooiste vond, mijn dochter wees een ring aan en toen zei deze vrouw " ik wil deze graag voor mijn nichtje en deze voor dit lieve meisje "

Mijn dochter is helemaal blij met haar gekregen ring, ze is er helemaal van onder de indruk

Ik weet niet of deze meid ook zelf kinderen heeft of hier op zwp zit maar mocht je dit lezen, je hebt haar dag gemaakt ! Heel erg bedankt !

5. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Vanmorgen was ik in utrecht, en ben ik daar even de v&d ingelopen
    Best een trieste aanblik, zo'n halflege chaos winkel...
    Wel leuk gescoord, en amper in de rij hoeven te staan!
    Moest wel goed zoeken, alles lag overal en nergens, verdeeld over 5 verdiepingen, maar er was echt nog genoeg te krijgen, dus ben blij dat ik woensdag de winkel uitgevlucht ben bij ons in de buurt ;)

Ik was 61 euro kwijt, ipv normaal 250,- euro! :)
    Oa een lits jumeaux dekbedovertrek van 50 voor 9,40

En inderdaad, de prijzen die op de kaartjes staan kloppen echt niet, had een boel shirts en leggings voor dl, waar gewoon de oude prijs op stond 9,99 euro, maar die waren dan in de kassa 3 euro en dan ging er nog 20% vanaf!

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Ik ben woensdag naar opening in Sittard geweest, heremetijd.. druk druk druk, een run op de zwarte pieten die normaal in winkel hingen en heel veel zijn naar buiten gerend met die pieten zonder te betalen.

Uiteindelijk met vriendin 2,5 uur in de rij voor de kassa gestaan LOL maar goed, we hadden de tijd en het was gezellig.

toen wat kinderkleding, boeken en dvd's op de kop getikt, een besparing van ongeveer 100 euro.

Vandaag naar Roermond, weer zo druk... maar overzichtelijker..

nu weer kinderkleding allemaal van 8,99 of 9,99 voor 3 - 20% .. kussenhoezen van 10 voor 3 - 20% , horloge van 199 nu voor 60.
    en maar 5 min in rij voor kassa

uur later was er wederom geen doorkomen aan.

7. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.330
    507
    113
    Vrouw
    Roermond
    Ik was vanochtend naar Roermond geweest..het was heel erg druk. Heb wel veel kledingstuks voor de kleine gekocht. 10 stuks voor €35!

Helaas was de opening een drama..mensen ging duwen. Ideaal met zo'n zwangere buik. Bah bah..ik zag serieus mensen met 10 koffers rondlopen 😂😂😂

8. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Strafbaar is het zeker maar ik snap niet dat dit soort gedrochten het gore lef hebben om zo te reageren. Hoe laag ben je dan gezonken zeg. Ik zou niet lekker kunnen genieten van de spullen die ik gejat zou hebben. Hopelijk worden ze opgepakt.

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik had hier graag gegaan maar ik lig al een week met griep:(
    Best jammer, ben benieuwd wat er nog was, maar als ik al die rijen mensen dan zie...

10. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    hier woensdag al geweest leuk gescoord maar mijn moeder vanmorgen ook weer, en vanmiddag moeders over gehaald en nog even geweest dit keer voor handdoeken (had ik echt nodig) al met al heb iki voor 312 euro aan waarde en betaald 90 euro. mijn moeder zal nu rond de 850 euro aan waarde gekocht hebben en totaal 270 betaald. (vooral voor de kleinkids geshopt). maar voor nu ben ik er ook klaar mee, zoonlief en ik zelf flink wat kleren erbij, en flink veel handdoeken, my is happy.

11. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Dames, kunnnen jullie mij helpen :) ?? Ik ben op zoek naar een grote V&D met lift waarvan je zeker weet dat hij ook gebruikt word, in mijn stad mocht hij niet gebruikt worden voor klanten heel sneu en naar de sieraden moest je ook op een trap dus ik kon maar op een ministukje winkelen ..... balen!!

12. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    Ik ben vandaag nog even na het werk geweest en toch nog leuk gescoord
    Zomerjas nieuwe collectie zoon van 37,99 naar 7,50
    Cd k3 van 14,99 voor 3,50
    Dino voor zoon van 30,00 naar 3
    Shirt nijntje voor de jongste van 9,99 naar 1,50
    Mepal wezel en pip van 8,95 naar 2,50

Dus ik zeg top ! Ze waren bij ons wel weer van alles aan het bijvullen. Ik begreep van een medewerker dat zij dit blijven doen tot het centrale magazijn leeg is.
    Toch nog maar een paar keer binnenlopen de komende weken

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.181
    113
    Brabant
    Waren de prijzen nu wel duidelijk??

Ik wil volgende week een kijkje nemen. Maar heb geen zin om te gokken naar de prijs.
    Mijn dochters droegen graag de kleding van frendz

14. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Hier afgelopen woensdag even geweest; rijen tot aan buiten en ik vond het aanbod niet zo spannend. En zeker de kortingen niet! Ik zag veel bordjes met 20% en dat is toch niet iets waarvoor ik heel lang in de rij ga staan. Terwijl ik rondkeek werd er omgeroepen dat er die dag geen Lego, Koffers, Horloges en Sieraden verkocht mochten worden. Dus konden heel veel mensen weer uit de rij.
    Waarom dat was werd niet verteld.

15. veense

veense Niet meer actief

Vreemd, hier werd wel Lego verkocht, en vooral heel veel koffers, die afdeling was binnen 5 minuten leeggeplunderd...

16. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik had wel even willen gaan kijken, maar als ik de verhalen lees, wil ik er eigenlijk totaal niks mee te maken hebben :D Mensen die vechten om dingen, naar buiten lopen zonder te betalen etc; als er dat soort volk op af komt, houdt het voor mij op.

17. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Ja, klopt!
    Vandaag voor de 3e dag op rij (door de regen nog wel) langs gefietst. Alwéér dicht! "Wij zijn door omstandigheden gesloten":x
    Zucht :( Wil graag Frendz kinderkleding op de groei kopen, maar van wat ik kon zien achterin de winkel was dat al een stuk leger dan de eerdere dagen dat ik voor een dichte deur stond. Dus geen idee wat er nog is.
    Ik vraag me af hoe druk het morgen met openingstijd gaat zijn op een zaterdag. Heb dan ook geen oppas voor dochter, en die gaat het echt niet trekken om een uur in de rij te staan als dat zo gaat zijn.
    Jammer hoor, woon ik 2 minuten van een V&D vandaan lukt het nog niet 3 dagen achter elkaar om uberhaupt binnen te komen.

18. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Kiwi ik ben gister in veenendaal geweest. Ik weet niet welke maat kleding je zoekt maar voor de kleintjes is er erg weinig..

19. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Ik zoek ongeveer 116 & 122?

20. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Daar heb ik zelf niet gekeken omdat ik die maat niet nodig heb maar volgens mij hing daar nog best veel van :)

Deel Deze Pagina