Ik zelf niet geweest (ben niet echt een v&d fan) maar mijn moeder is wel geweest samen met zoontje vanochtend. Ze had 3 blouse voor mijn stief vader gekocht en twee colberts (schijf je dat zo??) 2 shirts voor haar zelf. Voor mij een nieuw dekbed overtrek. Zoontje kreeg twee boekjes & een dvd van K3 (is die gek van hihi) en ze heeft nog 2 broekjes gekocht voor zoontje en mijn neefje (schelen 3 maanden en zo goed als de zelfde maat) voor als ze bij haar zijn en bijvoorbeeld vies zijn. Ze moest geloof ik 81 of 91 euro betalen. Ze was als heel erg vroeg en toch nog 3 kwartier in de rij gestaan. Zoontje lag lekker te slapen in de kinderwagen dus kon nu prima toen ze een half uur in de rij stond keek ze achterom : stonden ze gewoon tot buiten te wachten in de rij pfff...
Zoals ik net hier vertelden , is mijn moeder vandaag geweest. Ze dacht dat ze 150 euro moest betalen maar bleek bij de kassa 81 of 91 euro te zijn. Dus niet helemaal duidelijk.
iemand al in Hellevoetsluis geweest? is al geen grote winkel, maar is het asnbod nog enigsinds leuk? en de grote winkel op de koopgoot in Rotterdam... hoe is daar de drukte?
Mmm, balen, ik wilde morgen ofzo even kijken voor Schleichdieren, die lagen er woensdag nog voldoende en dochter heeft ze nu allemaal uitgestald zodat ik weet welke ze al wel en niet heeft ... Ben wel benieuwd waar je woont trouwens, wij wonen in de wijk P.
Gezellig joh in regio Veenendaal Ik woon direct achter het park achter het theater. Bloem, jammer te horen dat Veenendaal weinig leuks had. Toch morgenvroeg nog maar even zelf kijken, maar eerst 1) of ik nu uberhaupt eens wel binnen kom 2) of de rij bij de kassa te doen is met dochter en dan 3) of er nog wat leuke Frendz kleding hangt en dan 4) of het lukt zonder ophef alles af te rekenen. Ik schat de kans van slagen op al die 4 punten eigenlijk niet zo groot haha, maar ik zal het zien hoe ver ik kom
Vandaag na werk toch even wezen kijken in Leidschendam. Op zich wel goed geregeld, je stond buiten even in de rij (paar eruit, paar erin principe), dus binnen was het gelukkig overzichtelijk en de rijen voor de kassa vielen reuze mee. Alleen helaas niets meer van hetgeen ik voor ging. Speelgoed niets, kinderkleding zo goed als weg en ook de mannenafdeling bijna niets. Was echt een afgebrand dorp, jammer voor mij Ging dus zonder aankopen weer naar buiten, maar toch nog even een laatste bezoek aan de V&D kunnen brengen
Ik ben vandaag naar almere geweest. Was niet druk vond ik. Maar kon niet echt iets voor mijn zoontje vinden. Heb t shirt gevonden en daar ging alleen 20 procent af.
Reuzegezellig, wij willen hier ook niet meer weg... Ons nieuwe huis staat dan ook 300 meter van ons huidige huis vandaan Werk je hier ook ergens in het dorp dan? Ik geef je idd weinig kans, maar ga zelf ook zo eigenwijs zijn om het even te gaan proberen tussen alle paaseierenzoekactiviteiten van dochterlief door...
Ben vandaag in Haarlem centrum geweest en heb 2 hele leuke broeken voor mezelf, 1 voor 7,20 en 1 voor 20, maar dat was een merk broek die eerst 78,00 kostte. Verder een leuke tas van 29 voor 9 euro en een hippe portemonnee van 29 voor 12 euro. De rij bij de kassa viel mee, maar ze waren bij mij en mijn zus vergeten de anti diefstal ringen te verwijderen van de broeken, dus konden we even terug naar de kassa, werden wel weer snel geholpen aan de zijkant van de kassa.Maar ben erg blij met de spullen, vind het jammer dat ze failliet zijn, kwam er geregeld.
Gisteren viel het in roosendaal reuze mee met de drukte. Ik vond wel dat er al heel veel weg was. Meisjeskleding was al bijna op. Maar nog wel een leuk vestje voor m'n nichtje gescoord.
ik ben er nu 2 keer geweest woensdag hing er nog heel veel, nu gisteren was er niet veel meer, wellicht als je vandaag snel gaat dat je nog wat kan scoren.
Dank je! Ik moet vanmiddag toch even in Roosendaal zijn, dus misschien loop ik er even naartoe. Was er nog veel naast kleding?