Cyclus na curretage? Overtijd, negatieve test etc help!

Discussion in 'Zwanger worden' started by fafje, Dec 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

Hallo dames!!

Ik zal me even voorstellen, ben fafje...24 en lees al vaak mee hier op het forum..Maar zit met een paar vraagjes en dacht ik maak een account aan en wil mee kletsen en mss heeft iemand dezelfde ervaringen of kan me antwoorden geven??

even in het kort :
    Heb in aug een curretage moeten ondergaan, na zs van 9 weken. Heb toen 7 (!!!) weken moet wachten op mn ongi...wat ik werd op 13 okt..heb er zegmaar 1 overgeslagen.
    vervolgens had ik een cyclus van 33 dgn en werd weer ongi op 15 nov...Heb 1 ronde dus laten gaan..ben met ovulatietesten aan de gang gegaan...en dacht mn ei gevonden te hebben rond 3 dec...geklust ervoor erop erna etc :p

Ik had mn NOD dus 17 dec....nu ben ik 2 dagen overtijd...allemaal negatieve testen ( voor het laatst op mn nod)...voel me niet "echt" zwanger, maar heb ook geen ongi klachten :(

Nou ben ik benieuwd hoe bij jullie na een curretage de cyclussen verliepen? We willen zo graag een kindje...ik weet dat ik nu heel ongeduldig klink...maar slik officieel de pil al niet meer sinds jan 2008...vanaf toen gedacht we zien wanneer het komt ( maar rookte nog dronk zo nu en dan)...nu sinds nov 2008 gestopt met roken...en werd dus zwanger na 5 mnd...maar ja wat nu...HOE vooral?

Ik hoop iets van iemand te horen liefs fafje

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Het is normaal dat je cyclus in de war is na een curretage.Mijne was dat ook.Is ook niet meer normaal geweest,maar 6 maanden later was ik gewoon weer zwanger.Dit is helaas ook mis gegaan.
    Heel veel sterkte met het verwerken van je miskraam.

3. fafje

fafje Niet meer actief

Oh en....nu benn ik benieuwd....stel ik word ongi vandaag ofzo...(dan is mn cyclus nu 35 dgn geweest)....moet ik dan voor de volgende cyclus...35 rekenen? of toch 33?

Hoop tot snel ladies!

4. fafje

fafje Niet meer actief

dankje voor de reactie en medeleven...ik wens jou dat precies hetzelfde, ben je happy dat je het weer bent, gaat het mis vreselijk voor je!...
    ..dus jouw cyclus was ook in de war..hoe heb jij je ei telkens opgespoord, of deed je dat niet?

5. Suzanne68

Ik ben een van die gelukkigen,die haar ei voelt.
    Ik weet natuurlijk niet hoe het bij jou gaat verlopen nu,maar ik had eerst een cyclus van over de 30 ook,toen een van 23 en daarna varierend tussen de 28 en 30 dagen.Niet echt handig dus.maar wij klussen altijd ruim om de eisprong elke 2 dagen.Week ervoor en week erna.Werkt perfect...al 3x zwanger geweest dit jaar...nu nog zwanger blijven.Dat gedoe met tempen en ovulatietesten werd ik helemaal leip van.Maar ja,ik heb makkelijk praten,omdat ik mijn ei voel.

6. fafje

fafje Niet meer actief

Ja precies! Nee dat doen wij idd ook, gewoon een normaal sexleven haha! Maar vind het wel extra spannend om te weten wanneer het precies het goede moment is...maar goed heb nu genoeg ovulatietesten in huis...dus dan doe ik er gewoon lekker veel...dan kan ik nie missen..dnek ik dan maar
    (dacht dat ik ook mn ei voelde 4 dec..omdat ik er op lette voor het eerst)

7. Suzanne68

Succes met je lading testen ;) en ik hoop,dat heel snel weer zwanger bent en dan met een goede afloop.

8. fafje

fafje Niet meer actief

dankje en bedankt voor het reageren...altijd fijn iemand tegen te komen, die ongeveer hetzelfde meemaakt...kben gelijk weer wat geduldiger!

9. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Wat erg van je miskraam! Succes..

Als je ovu testen gebruikt en je had op 3 dec een positieve test dan heb je ook kans dat je ei er pas was op 4 of 5 dec... Je ei sprint na een ovu test tussen de 24 en 48 uur..(of 36, weet het niet precies meer;)).. Dat ten eerste.. en heb je 4 dec ook nog een ovu test gedaan??

Als je nu toch ongesteld word.. Dan is het inderdaad het handigst om je langste cylus aan te houden.. Je kan ook het gemiddelde uitrekeningen vanaf de curretage en dat aanhouden. Is wat je zelf liever hebt..

10. fafje

fafje Niet meer actief

Ohhh oke! dankje...dat helpt ook haha! Ja ik maak mezelf gek, net weer een tesje gedaan...harstikke negatief! Maar...ik heb idd 1, 2, 3 dec een ovu test gedaan...die waren echt harstikke positief....
    maar nou las ik ergens anders ook....dat die ovu testen van de kruidvat....vaak te lang positief aangeven....want ja...ik weet eigenlijk niet wanneer mn ei was..( dacht t gevoeld te hebben) Want hoelang , dus hoeveel dagen geven ovu testen positief resultaat aan dan ? Alle beetje vruchtbare dagen ?

liefs

Share This Page