Gynaecoloog of verloskundige bellen?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by 2g4e, Oct 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Hallo dames! Ik heb 4 dagen voor NOD positief getest met cb digital. Woensdag (mijn NOD) test ik nogmaals en dan zal ik gaan bellen naar... Ja waar naartoe? Bel ik naar het ziekenhuis aangezien ik daar met mijn vorige zwangerschap vanaf 28 weken liep ivm zwangerschapssuiker en uiteindelijk ook een keizersnede heb gehad of bel ik de verloskundige aangezien ik na mijn zwangerschap nog even last heb gehouden van mn suiker maar dit nu al een tijdje zo goed als stabiel is? Of bel ik eerst mn dokter zodat hij kan onderzoeken hoe het met mijn suiker is??? Ik weet het niet zo goed. Wie kan me helpen?

2. 88anne

88anne Lid

Oct 10, 2013
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Als je bezoek aan de gynaecoloog meer dan een jaar geleden is heb je daar sowieso een verwijzing van een huisarts voor nodig. Anders vergoed de verzekering het niet.

Je kan je probleem bij je huisarts neerleggen en vragen wat je het beste kan doen. Die kan je daar vast antwoord op geven.

Succes!

3. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Dat wist ik niet, bedankt voor je reactie!

4. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

Feb 11, 2013
    973
    0
    0
    dat dillema had ik ook toen ik zwanger werd

bij mn vorige zwangerschap heb ik vanaf 16 weken bij de gynaecoloog gelopen. ivm hoge bloeddruk.

ik heb mn verloskundige gebeld en de situatie uitgelegd zij heeft toen aangeven dat ik bij hun kon langskomen.

we hebben afgesproken dat zo lang alles goed gaat ik bij de verloskundige loop en zodra de bloeddruk weer omhoog gaat ik naar d egyn ga.

is hartstikke goed gegaan. vanaf 30-10 loop ik bij de gynaecoloog ga nog 1 x naar de verloskundige volgende week.

ik zou dus de verloskundige bellen. en als zij vinden dat je bij de gynaecoloog hoort geven ze dat wel aan.

5. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Bedankt voor je reactie!

6. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

Feb 11, 2013
    973
    0
    0
    graag gedaan :D:D

enne nog gefeliciteerd met je zwangerschap!! hopen dat alles helemaal goed gaat deze keer.

is hier wel het geval geweest.

7. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

Nov 14, 2011
    2,616
    2
    0
    Ik zou de huisarts bellen. Die geeft dan aan of je in 1e instantie naar de gynaecoloog moet (en geeft je daarvoor een verwijzing) of dat je je bij de verloskundige kan aanmelden.

Share This Page