Hoi, Ik zag een advertentie voor de v smile motion. Heeft iemand die al, ben wel benieuwd naar de ervaringen. Vanaf welke leeftijd is zoiets leuk? Groetjes Rosa
Hier staat de motion ingepakt voor de kerst. Dus of het een succes is kan ik nu nog niet zeggen. Hij speelt wel vaker op andere spelcomputers (xbox, oude v-smile) en dat vind hij geweldig, alleen van de xbox is de controller te groot, dus loopt hij altijd naar links omdat het rechterknopje tever weg is voor zijn vingertjes. En als hij vaak moet sturen gaat de hele controller mee, vandaar hier ook de keuze voor de motion omdat die daar ook op reageert... Hoop dus wel dat de motion een succes is
Mijn dochter van 3 en half krijgt hem van siinterklaas. Bij toys r us in rotterdam staat er een om mee te spelen en dat vindt ze helemaal geweldig. Voorla het dora spelletje. Ik hoop dat het thuis net zo'n succes is
Quinn heeft de vsmile, de voorloper zeg maar, hij snapt er nog niet veel van, en heeft er ook nog geen geduld voor, Maar al doende leert men