Hoi, Welke stoel hebben jullie voor je baby als hij, zij uit de wipper is gegroeid? De wipper die wij hebben gaat tot 9 kilo en mijn baby is nu 7,5 kg, dus nog wel even te gaan, maar toch. Groetjes Elles
Inderdaad, na de wipper voor het eten in de eetstoel en verder op de grond. Je hebt ook de bumbo seat maar of dat helemaal ergonomisch is weet ik niet (nooit uitgezocht) en denk sowieso dat op de grond beter is, kunnen ze lekker vrij bewegen en zich ontwikkelen.
Hier ging ze rond 4 mnd uit de wipstoel, toen een tijd geen stoel, met 6 mnd voor korte poosjes in de eetstoel. Was totaal geen probleem dat ze geen stoel had, ze was toch liever druk in de weer met omrollen etc.
idd hier ook in de eet stoel. ik had de trip trap. bumbo seat niet doen, hele slechte stoelen zijn dat voor je kleintje!
Hier ook vanuit de wipper even niks, behalve op de grond en daarna in de kinderstoel. Dus als je een kinderstoel hebt, zou ik er verder niks voor aanschaffen.
Hier gewoon op een kleed op de grond. Als hij wat anders wilt, leert hij maar kruipen !!!!!! En bij het eten ook in de eetstoel. Verder mag hij met mij op de bank knuffelen/kroelen, maar nooit zonder toezicht want ik heb tig verhalen gehoord dat kindjes van de bank af springen/rollen/vallen en dat wil ik niet op mijn laminaat. Hij heeft 1x een 'ingecalculeerde' en gecontroleerde smakkerd gemaakt van de bank, waarbij hij op een stapel kussens terecht is gekomen die we daar hadden neergelegd, maar dat vond hij juist wel leuk. Dus gewoon op de grond zetten; en het liefst midden in de kamer. De mijne kan zichzelf namelijk steeds beter optrekken. Denk dus ook vooral om stoelen/tafeltjes etc. die om kunnen vallen.