Welke stoel NA wipper?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Trimiento, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trimiento

Trimiento Niet meer actief

Hoi,

Welke stoel hebben jullie voor je baby als hij, zij uit de wipper is gegroeid?
    De wipper die wij hebben gaat tot 9 kilo en mijn baby is nu 7,5 kg, dus nog wel even te gaan, maar toch.

Groetjes Elles

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Eetstoel. Of gewoon, op de grond.

3. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Inderdaad, na de wipper voor het eten in de eetstoel en verder op de grond. Je hebt ook de bumbo seat maar of dat helemaal ergonomisch is weet ik niet (nooit uitgezocht) en denk sowieso dat op de grond beter is, kunnen ze lekker vrij bewegen en zich ontwikkelen.

4. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ging ze rond 4 mnd uit de wipstoel, toen een tijd geen stoel, met 6 mnd voor korte poosjes in de eetstoel. Was totaal geen probleem dat ze geen stoel had, ze was toch liever druk in de weer met omrollen etc.

5. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    idd hier ook in de eet stoel. ik had de trip trap.
    bumbo seat niet doen, hele slechte stoelen zijn dat voor je kleintje!

6. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Hier ook vanuit de wipper even niks, behalve op de grond en daarna in de kinderstoel.
    Dus als je een kinderstoel hebt, zou ik er verder niks voor aanschaffen.

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier gewoon op een kleed op de grond. Als hij wat anders wilt, leert hij maar kruipen :D !!!!!! En bij het eten ook in de eetstoel. Verder mag hij met mij op de bank knuffelen/kroelen, maar nooit zonder toezicht want ik heb tig verhalen gehoord dat kindjes van de bank af springen/rollen/vallen en dat wil ik niet op mijn laminaat.

Hij heeft 1x een 'ingecalculeerde' en gecontroleerde smakkerd gemaakt van de bank, waarbij hij op een stapel kussens terecht is gekomen die we daar hadden neergelegd, maar dat vond hij juist wel leuk. Dus gewoon op de grond zetten; en het liefst midden in de kamer.

De mijne kan zichzelf namelijk steeds beter optrekken. Denk dus ook vooral om stoelen/tafeltjes etc. die om kunnen vallen.

Deel Deze Pagina