Leuk verjaardagskado dochter 1 jaar

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Porsche, May 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik heb even jullie hulp nodig.
    Onze dochter word bijna 1 maar wat is nou echt leuk / handig om kado te vragen ..
    We hebben al een zoon die is drie en hebben dus al veel dingen zoals een babywalker / little people ..

Ik lees het graag

Liefs Porsche

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Wij kopen de piratenwatertafel van little tikes

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,137
    8,869
    113
    Een pop? Iets voor buiten?

Maar het ligt ook erg aan je kind. Onze dochter heeft van ons voor haar verjaardag een schommel gehad, die vindt ze geweldig. Verder vindt ze de loopfiets die van haar zus geweest is (en die haar zus kreeg toen zij 1 werd) helemaal geweldig, daar zit ze bijna de hele dag op.

4. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

May 20, 2012
    2,133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    armbandje met haar naam?

5. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Ik zou voor iets meisjesachtigs gaan, houten poppenwagen met pop ofzo.
    Hier al genoeg meiden speelgoed en ik wilde iets wat voor de oudste ook nog leuk is en wat we kunnen uitbreiden.
    Hier krijgt ze playmobil 123, oa de dierentuin.

6. Nike

Nike Fanatiek lid

Dec 6, 2009
    1,792
    0
    0
    Poppenhuis? (Misschien meer voor 2e verjaardag....)

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Mijn dochtertje net 1 geworden en wij hebben ondanks dat we het van onze oudste dochter al hadden toch een loopauto speciaal voor haar gevraagd.
    Verder toch nog aantal dingen van little people, duplo, zo'n staande schommel, armbandje.
    Ook heeft ze van v-tech zo'n picknickvormenmand gekregen met geluidjes, die vind ik erg leuk! De theeset daarvan is ook erg leuk vind ik.

En ze heeft zandbak gekregen met toebehoren.

Sommige dingen zal ze pas gebruiken als ze wat ouder is maar vind ze wel leuk voor dit levensjaar

8. Eonah

Eonah Actief lid

Feb 7, 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Een schommel hier een mega hit. Een dag niet geschommeld is een dag niet geleeft is hier het motto hahaah.

Ze kreeg ook een glijbaan, die is vooral een hit om er dingen af te laten glijden ; ) verder gebruikt ze de vormenstoof heel vaak, en ik heb een soort toren waar je een bal in doet en dat hij naar beneden rolt. Vind ze ook prachtig. Verder is onze kleine meid helemaal dol op boekjes, vooral boekjes waar je wat kan voelen of klepjes open kunt doen. Boekjes van clavis zijn hier eigenlijk altijd goed (ook zonder klepjes of voeldingen)
    En bumba. Die verschrikkelijke clown maar de puzzel, knuffel en filmpjes vind ze ook geweldig!

9. Venne

Venne Actief lid

Feb 14, 2013
    464
    59
    28
    NULL
    Zuiden van het land
    Keukentje, glijbaan, zandbak, schommel, driewieler (met duwstang)...

10. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    10,905
    3,933
    113
    Mijn grote kleine meid is ook bijna 1! Ze krijgt een schommel, zandbak en duplo als grote kado's (van ons en grootouders beide kanten).

We hebben van kennissen al best veel gejregen wat ik anders ook een leuk kado had gevonden; duwfietsje (vind ze echt geweldig), loopauto, hobbelbeest en glijbaantje voor buiten.

Verder vind ik nog veel dingen leuk, maar misschien meer voor volgend jaar (little people oa) maar gelukkig is het nog sinterklaas over een half jaar ;)

Voor verdere visite die vragen wat ze wil hebbem vraag ik boekjes, puzzels, dat soort dingen

11. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

Jun 29, 2012
    1,061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Ik heb voor onze jongste het schommelpaard van litle tikes gekocht.
    Dat bevalt hier erg goed, ze is er superblij mee.

12. Lionne

Lionne Fanatiek lid

Oct 24, 2011
    3,450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    #12 Lionne, May 12, 2013
    Last edited: May 12, 2013
    Ik lees ook even mee. Mijn schoonzus vroeg van de week ook al wat dochter wilde hebben.

Onze dochter is trouwens het eerste kind.

13. Porsche

Porsche Niet meer actief

Thanks dames voor het mee denken.
    Veel dingen hebben we al .. Pfff

Ze krijgt van ons een poppen wagen,
    En ben via mp aant kijken voor een Chico speeltafel :)
    Wil ook echt graag meisjes meisje speel goed wat echt van haar word want ze moet al zoveel delen

Share This Page