Het zoveelste geopende topic hier door mij , sorry daar voor maar er zijn zoveel dingetjes de laatste tijd . Mijn zoontje krijgt meestal rond 5 à 6 uur ze laatste fles en dan rond 1 à 2 uur snachts weer . Nou krijg hij gister zijn nacht fles ging prima niks aan de hand ze hele flesje op . Daarna valt hij recht op op schoot in slaap (hou hem rechtop na de voeding ) en toen kwam alles er in golven en door ze neus weer uit. Verder overdag goed gedronken . Nou geef ik vanacht weer ze nacht fles , en alles komt er weer uit , een half uur na ze voeding pas . Hij lag lekker te slapen . En ik hoor hem ineens hoesten enzo nou opgepakt en alles er weer uit ! Het enige wat verschilt met overdag is dat hij slapend drinkt en niet boert . Het boeren lukt gewoon niet snachts wat ik ook probeer . Hij is totaal geen spugen , spuugt zowat nooit . Hij gebruikt wel sinds 3 weken nexium en lijkt daardoor wat misselijk , weet het niet zeker hoor . Maar hij heeft er in iedergeval nog niet van gespuugd . Wat kan dit zijn ? Iemand tips ? Alvast bedankt .
Rosa08 , hij drinkt flesjes van 200 cc vond het zelf ook al veel maae hij leek het nodig te hebben hij drinkt het zeker al een maand en steeds goed gegaan . Ik ga nu vanacht 130/150 proberen en kijken hoe dat gaat . Maar ben steeds weer een soort in paniek erdoor . Maar als het alleen snachts is is het verder niet gevaarlijk toch ? Dan krijgt hij overdag toch genoeg binnen ?
Hij spuugt overdag trouwens gewoon mondjes geen golf ofzo maar huilen als hij ligt te slapen en dan til ik hem op en spuugt hij een klein mondje . Is dat wel normaal ineens ?
Maar hij gedraagt zich verder normaal vrolijk niet anders dan anders . Lijkt dus niks aan de hand te zijn
Ik geef dan wel bv maar als mijn mannetje soms teveel dronk dan spuugde hij er ook een hele voeding uit.
Rosa08 , dat zou inderdaad kunnen maar omdat hij altijd deze hoeveelheid drinkt vind ik het zo vreemd . Hij heeft wel slijmerige ontlasting . Met slijm sliertjes. En hij slaapt overdag weinig en is erg hangerig . Misschien last van een buikvirus ofzo ? Ik bel morgen de huisarts even als vanacht nog een fles uitspuugd. Als hij niet meer spuugt wacht ik het nog even af . Zijn temp is normaal .
Verdikken zou ik niet doen, dat ligt nog zwaarder op de maag en dat is niet nodig aangezien hij al 200 cc krijgt (vind ik ook best veel). Probeer het eens met kleinere flesjes, maar gezien het slijm in de ontlasting kan het ook duiden op last van oortjes, verkoudheid of doorkomende tandjes misschien?