Het is hier al sinds gisterenavond non stop aan het plenzen. Mijn balkon is inmiddels een zwembad en dat maakt het buiten roken ook ineens een stuk minder aantrekkelijk. Gelukkig zitten wij verder op 3 hoog, dus echt natte voeten zullen wij niet krijgen. Maar wie heeft er al wel last van?
Ik zit 2 hoog dus ook geen last maar als ik naar buiten kijk zie ik wel de boel wel onder water staan. Mijn appartement grenst aan een parkje en het lijkt nu meer op een hele grote vijver
Ik rook vandaag een stuk minder we hebben wel een afdak van een halve meter maar daar waait de regen gewoon onderdoor.. maargoed, heb nu wel mn hele huis schoon en lekkere dingetjes voor mn mannen gebakken! Best gezellig dat rotweer zolang je niet naar buiten hoeft
Mijn achtertuin daar kun je in zwemmen. Het voetpad naar de voordeur staat blank. Via mijn keukenraam druppelt er regen binnen en ja raam zit dicht. Komt door de harde wind. Hier begon het gisteravond om 22:00 e is echt nog niet 1 keer gestopt of wat afgenomen en het waait hard. Ik woon in omgeving breda.
Ik heb ook heel de dag nog niet gerookt Ben al zeiknat als ik naar de schuur moet rennen... Maar het wordt voorlopig nog niet droog hier helaas...
Er staan ook alle speeltuintjes enzo onder woon zelf ook op drie hoog me balkon wel wat water maar dat haal ik zo nu en dan weg met de trekker.. heb maar een klein balkonnetje.
M'n arme bunny's! Net een grote reddingsactie gehouden hihi. Wilde ze de schuur in rijden, maar de onderste plank schoot eruit net toen ik de drempel over wilde! Gevolg: ik zat opgesloten in de schuur, bunny's in paniek en tegelijkertijd werd m'n boefje ook nog eens wakker hoorde ik via de babyfoon..... Gelukkig m'n telefoon in m'n zak en mijn moeder en broertje kunnen bereiken! M'n moeder heeft m'n ukkepuk gered en m'n broertje heeft mij en de bunny's uit een benarde positie gered haha! Was heel blij dat de reismand in de schuur stond waar ik de bunny's in kon doen! Alleen geschrokken konijnen zijn lastig om te vangen joh!! Achja in ieder geval is t geen saaie regenachtige dag zo
Wij blijven vandaag gewoon de hele dag binnen! Ben lekker aan het opruimen en spulletjes op MP en verkoopgroep van mijn stad aan het zetten, dus ik vermaak me wel
Hier een ondergelopen kelder en ook onze hele straat staat vol water. Lijkt wel of we aan het water wonen
Geen natte voeten, ik woon heuvel af, dus het water blijft niet staan. Ik heb een ander probleem ... Krijg wel een nat hoofd :x mijn erker lekt, wss omdat het water niet snel genoeg afgevoerd wordt van het balkon. Daar baal ik echt van ...
Het regent hier nu sinds acht uur gisteravond en het is geen seconde droog geweest. Het gaat steeds harder waaien. De tuin staat blank en de stoelen e.d. zijn omgewaaid.
Hier heeft alles in de tuin vandaag ook zijn eigen leven haha.. En roken doen we maar gewoon niet vandaag..
Ja, ik woon 3 hoog maar ik moest op mijn slippers naar mijn zus in verband met een ontstoken teen dus had natte voeten . Het regent hier sinds gisterenavond, verderop in de straat staan flinke plassen. Bij familie op Goeree staan sommige huizen wel onder.
Hier in den haag regent het al de hele dag maar nog geen natte voeten. Vrienden van ons uit vlaardingen stuurde via whatsapp een foto en daar stond de straat blank en stond hun dochter tot ver boven dr enkels in het water.