Hoi dames, Ik wil graag de Philips Visapure aanschaffen alleen de prijs houdt mij nogal tegen dus wil ik eerst graag wat ervaringen horen.. Op het internet staan er alleen maar goede reviews maar ben toch ook nieuwsgierig naar de mensen die hem hier hebben.. Groetjes
Ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Ik heb wel gelezen dat de clarisonic mia beter is dan de Philips. Zou er graag een willen maar vind ze erg duur.
Ik heb hem, maar zo geweldig is ie nou ook weer niet. De clearasonic mia 2 ook niet vind ik. Als ik m'n gezicht gewoon reinig of met de visapure; even schoon. Zit bij mij nooit vuiligheid op de borstel. Sommige reviews zie ik dat men het gezicht met een wattenschijfje reinigt en daarna met de visapure en dan de hele visapure borstel bruin is vd make up, hier niet.. Blijkbaar maak ik m'n gezicht al brandschoon met een watje op het watje zit altijd veel zooi en op de visapure niet, ook niet als ik hem afspoel. Vind het dus een miskoop. M'n huid is er ook niet mooier op geworden ofzo.. Bovendien moet nog maar blijken of het wel goed is voor je huid ( het reinigen met zo'n borstel).