Mijn zus zet haar zwembad op dit weekend. Maar dat is best wel diep, dus geen poedelbadje voor ons zoontje.... Maar zijn er ook zwembanden zoals die er voor baby's zijn, maar dan voor dreumessen / peuters? (Een uit de kluiten gewassen dreumes, zeg maar )
Wij hebben een zwemvestje gekocht bij de ah. Hij past onze dochter goed, hebben hem alleen nog niet kunnen gebruiken.
Zwemvleugeltjes zijn nog altijd het beste vind ik. Ga je eens naar een zwembad dan zijn deze ook verplicht. En in sommige zwembaden zijn drijfpakjes e.d. ook niet toegestaan omdat daar drijvers uitgehaald kunnen worden. Ik zou wel zelf meegaan in het zwembad!
Wij hebben sinds de oudste 8 maanden was een puddle jumper. Héérlijk, kunnen ze onmogelijk kopje onder mee gaan want ter hoogte van de borst is er ook een vlotter - in tegenstelling tot vleugeltjes, waarmee ze nog altijd voorover kunnen slaan met hun gezicht in het water. Je sluit het achteraan op de rug, dus niet zelf uit te krijgen.
Wij gebruiken vleugeltjes, maar als ik nu iets nieuws zou moeten kopen, zou ik een puddle jumper kopen.