Alle weken gaan al zo snel voorbij sinds me zwangerschap maar de nieuwschierigheid komt toch wel kijken. Ben helemaal opgelaten dat we iedere keer weer een dagje verder zijn en de datum steeds dichter bij komt. Alles licht gewassen in de kast voor de kleine alles is in huis zodat vaderlief alleen maar weg hoeft om zijn zoon aan te geven. Gewoon alles is klaar dus zit ik eigelijk maar te wachten. Omdat die klein al helemaal is ingedaald en rekening moeten houden met een vroeggeboorte durf ik ook niet lekker een hele dag erop uit te trekken alleen of met een vriendin. Wie zitten er allemaal nog meer te "wachten" en hoe doen jullie lekker je dag indelen zodat ie nog sneller gaat dan dat die al gaat?
hoi hoi, nou ik zit ook al een tijdje zo. Ik ben alweer aan de 2de ronde bezig met alles wassen en stoffen Ik zeg elke dag tegen de kleine in mijn buik, nou van mij mag je komen, ik ben er helemaal klaar voor. Maar ik denk dat er nog een beetje smeer in z'n oortjes zit, want luisteren doet tie nog niet
hier nog zo een.... van mij mag de tijd nog wel ietsje sneller gaan! Ik heb al gezegd, dat ie vanaf 26 november mag komen (ben ik precies 37 weken...)! Ik internet een beetje, boodschapjes doen, filmpje kijken, op visite gaan enz.... Maarre, waarom moet je rekening houden met een vroeggeboorte? groetjes Setje
Ik was ook zo ongeduldig..zat hem zo'n beetje uit mijn buik te kijken.... Maar toen hij er eenmaal was miste ik hem...Het gevoel het intieme nu moest ik hem ineens laten zien en delen.....andere wilden hem vasthouden..Vreselijk vond ik dat! Ik was trots hoor! Maar hij was/is van mij! Dat kwam sterk naar boven...misschien omdat de bevalling tegen zat of dat we in het ziekenhuis moesten blijven..Maar had echt zo iets....aaa het zwanger zijn is voorbij snik.... Maar vond het heerlijk hem tegen me aan te hebben en hem te bewonderen...Ik had echt zoiets van kijken mag aankomen niet......Stom hé?! Succes en geniet van de kleintjes als ze er zijn...Heel cliceé maar ze zijn zo groot is echt waar!
Aha, nou ik hoop dat de kleine nog even een paar weekjes kan wachten! Sterkte met de tijd doorkomen, zoals mijn vk gisteren zei... je zit nou eenmaal in het bootje en je moet maar gewoon meevaren... hahaha groetjes Setje
Ik zit alweer 4 weken thuis met verlof maar kom gewoon totaal niet aan mezelf toe...heb gewoon tijd te kort. Alles hier thuis is al klaar en heb elke dag wel wat te doen! Ik ga s'morgens wel vroeg mijn bed uit en doen vaak dingen s'morgens en s'middags lig ik vaak nog een uurtje zodat ik s'avonds ook nog wat puf hebt. Rust nemen is ook heel goed, dus lekker gaan luieren haha