Ik heb een vraagje en hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb woensdag een testje gedaan en daar kwam eigenlijk 1 streepje uit, donderdag was er een heeeel vaag 2e streepje te zien en vandaag op mijn NOD was er ook een vaag 2e streepje te zien. Nou wil ik natuurlijk zeker weten of ik zwanger ben of niet . Wat zouden jullie doen? P.s. Ik heb goedkope testjes gebruikt die ik via internet heb gekocht
misschien een paar dagen wachten en dan nog eens een test doen van huismerk apotheek of kruidvat ofzo succes meid
probeer de testen van clear blue!Die waar zwanger/niet zwanger in beeld komt te staan! (streepje =streepje dus alvast een voorzichtige felicitatie) liefs
Heb je geen foto voor ons ? Soms lees ik wel eens over vage streepjes en als ik dan de test zie denk ik hoe duidelijk wil je hem hebben ! hahaha...
kwam hier even spieken... nog geen fotootje.. jammer.. maar vaag streepje is streepje.... voorzichtige felicitatie van deze kant... En ik zou gewoon lekker over een of twee dagen nog eens in de ochtend testen...
Ik heb net 2 fotootjes erop gezet. Ze zijn helaas niet duidelijk. Hoop dat jullie het 2e streepje kunnen zien. Wat denken jullie?
hoi, hmmm het is idd een vaag streepje, ik heb deze testen ook gehad en kreeg ook een vaag streepje maar uiteindelijk was er niets. ik zou er een clear blue of iets gebruiken. meid ik duim voor je!
Zijn het matcare testjes? want zo zagen de matcare ovulatie testjes er ook uit (groen uiteinde) en die met blauwe uiteinde was de zwangerschapstest.Ik had toen via deze site een zwangerwordenset gekocht en daar zaten van beiden in één pakket , ik kan me zo voorstellen dat je je kunt vergissen in test.
Ik zie wel een vaag streepje maar die groene uiteinden begrijp ik ook niet. Weet je zeker dat het zwangerschapstesten zijn?
volgens mij heb je de ovu testen gebruikt. De ovu testen hebben nm een groen uiteinde en de zwangerschapstesten hebben een blauw uiteinde. Maar ik kan het ook mis hebben hoor. Ik zou de digitale test van clear bleu nemen, daar staat of 'zwanger' of 'niet zwanger' Succes groetjes
jep een digitale is fijn voor de twiijfelaar (superduidelijk) maar goed het kan met een paar dagen wel wat duidelijk worden natuurlijk. Ik vond die ook erg fijn!
Bij mijn eerste had ik dezelfde testen en toen werkten ze wel goed. Dus weet even niet wat ik hiermee moet Maar heb net een clearblue test gekocht. Morgen gaan we hier een test mee doen. Duimen jullie voor me mee?
Ik ben ook voor de Clearblue digital! Succes met testen morgen, meis. Ik duim voor je dat t' ie zwanger aangeeft!