Vaag en niet leuk!!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Klaske1986, Dec 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Klaske1986

Jul 4, 2009
    84
    1
    0
    huismama
    He dames,

IK had even een vraagje, ik was namelijk aan de prikpil, en 2 en anderhalf week geleden was ik steeds beetje misselijk en af toe is spugen, tot Woensdag, ik vertrouwde het niet helemaal dus ik een test gedaan van Clearblue met roze verkleurende uiteinde, het was eerst een wazig plusje en Donderdagmorgen was hij donkerder van kleur en kon je het echt goed zien. Ik was eerst best geshocked haha maar later was ik er toch wel blij mee. Gister weer dezelfde cb test gedaan en en dezelfde uitslag van Woensdag (Toch die zekerheid willen hebben op de een of andere manier). Vanmiddag heb ik Cleurblue digitaal gebruikt met Zwanger of Niet Zwanger in het beeldscherm en die was negatief. Nu ben ik toch licht teleurgesteld en onzeker!! Wat is het nou. HELLUP

xxx

2. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Tja, dat is natuurlijk moeilijk te zeggen. We kunnen met zn allen niet in jou buik kijken.
    Wel denk ik dat 3 dagen na je eerste positieve test ook een digitale CB 'zwanger' zou moeten aangeven.
    mi heb je dus OF je eerdere testen niet goed afgelezen (of vals positief), Of je bent beginnend zwanger geweest, maar de boel is niet goed ingenesteld waardoor je HcG te laag is voor een digitale test.
    Wel schijnt een digitale test meer HcG nodig te hebben dan andere testen, dus er is een kans dat ook de CB over een paar dagen wel zwanger aangeeft.
    Zelf denk ik echter dat die kans niet zo groot is, zeker gezien de kans dat je zwanger bent uverhaupt klein is omdat je aan de pil bent (maar ook dat wil nog wel eens mis gaan).

Kortom... er zit niets anders op dan nog een paar dagen te wachten en dan nog eens te testen...
    Sterkte!

3. Klaske1986

Jul 4, 2009
    84
    1
    0
    huismama
    Hallo Merah,

Bedankt voor je reactie! Ik heb er even een foto van gemaakt ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Zie ik nu spoken.

xxx

4. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    die zijn negatief meid.. zo zijn mijn cb testen echt altijd.. zonder zwnagerschap dan he..;)

Je kunt beter kruidvat halen als je een vermoeden hebt.. die zijn gevoeliger en vooral goedkoper.. in een doosje 2 stuks voor 4,99.. ook bij trekpleister te koop..

Succes meid.

5. Opening

Opening Niet meer actief

Ik zie wel een plusje maar vraag me alleen af of die niet dikker hoort te zijn. Heb je het wel binnen de afleestijd gedaan? omdat je schreef over woensdagmiddag en toen donderdagochtend.
    Die andere test heeft meer hcg nodig dus het kan best zijn dat die nog aangeeft niet zwanger.

6. Klaske1986

Jul 4, 2009
    84
    1
    0
    huismama
    thanks meiden, ik doe over een paar dagen wel 2v5 van de KV. dan horen jullie het wel.

xx

7. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Sorry Klaske, idd negatief.
    (weet niet of sorry een goed woord is, aangezien je waarschijnlijk toch niet voor niets aan de prikpil bent).

8. Pascale75

Pascale75 Actief lid

Jun 15, 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    Idd (helaas?) negatief. Ik heb een zelfde soort streepje gehad en was niet zwanger. Toen ik eenmaal wel zwanger was, was de streep net zo breed als de horizontale streep.

9. Klaske1986

Jul 4, 2009
    84
    1
    0
    huismama
    Thanks Pascale, ik ga morgen weer een test doen en dan van de kv. want ik heb net lopen spugen als een reiger, en daarna ben ik gewoon weer kiplekker haha.. Lekker raar dat lichaam van mij. En we zien het wel.

@ Merah, het was misschien dan niet gepland maar het is was zeer welkom geweest. Maar aangezien ik in februari ben bevallen van de jongste was het wel wat kort op mekaar hihi.. Maar ach waar 2 mee eten kunnen ook 3 mee eten.

xxx

10. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Spannend!!!

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

dat spugen heerst nu heel erg!!! ik dacht dat het van mijn zwangerschap kwam maar heel veel mensen hebben het, de helft van mijn collega's, mijn moeder, in mijn hyves heeft iedereen in de wie wat waar staan dat ze ziek zijn....

ik denk niet dat je zwanger bent dus... bij cb moet de streep idd even dik zijn, geen pennestreep zoals al werd gezegd. en aangezien de digitale negatief was denk ik het niet. sorry...

12. Pukie80

Pukie80 Lid

Jul 23, 2010
    74
    0
    0
    Ik heb er zo 3 op een rij gehad van clear blue vorige maand. Ik was al helemaal blij. Tot ik op internet las dat dit een pennestreepje is en geen positieve zwangerschapstest. Hij moet idd even dik zijn.

Ik snap dat het dan toch een teleurstelling is, want je gaat je erop instellen...

Groetjes

Share This Page