Snap niet wat er zo vreemd is dat kinderen ook bij onbekenden om steun vragen voor een sponsor loop. Zie mijn oudste zoon ook al de hele buurt afgaan in enthousiasme. Hoe meer geld hoe beter want dan kunnen er meer kindertjes geholpen worden.
Net was het jochie weer aan de deur samen met moeders, nu met papieren om in te vullen. Hij was idd door moeder uit oefenen gestuurd maar dan om te rennen en niet om overal aan te gaan bellen/kloppen. Heb hem dan ook wel wat gesponsord per rondje. Het is ook niet vreemd als kinderen bij mensen gaan vragen om te steunen bij sponsorloop maar dan neem je wel je formulier mee om in te vullen.
Het is een kind! Wat is er nou erg aan dat ie een formulier vergeten is oid. Maar zo zie je maar weer, het hoeft niet altijd iets slechts te zijn.
Oh, sorry dan heb ik je verkeerd begrepen. Het kwam anders over, maar je weet dus wel waar je over praat. Sorry het is een gevoelig onderwerp met heel veel vooroordelen.
nou niks aan de hand dus zie je wel. het kind was gewoon wat over enthousiast aan het oefenen geslagen en was ook maar gaan oefenen met langs de deuren te gaan alvast. het is vast zijn eerste eker geweest. hij heeft in ieder geval flink geoefend nu
zou ook best kunnen en dat is best schattig dan toch? maar ik snap ts wel dat je verwacht dat iemand met een papiertje komt met waar hij voor loopt en dat je dan sponsors gaat zoeken.