Ik heb net nog een testje gedaan maar ik zie geen verschil met gisteren. Ik had toch moeten wachten tot morgen of overmorgen toch geen stalen zenuwen
Ja dat dacht ik ook al,ik wilde maandag weer testen als ik mezelf in bedwang kan houden,dus het kan ook morgen worden haha
zo waren mijn testen ook!! ik zeg van harte gefeliciteerd! ik hoop dat je snel een duidelijke test in handen hebt en dat je geen twijfels meer hebt
Is positief er zit hcg in je lichaam vandaar dat het rose streepje aan geeft.. geloof me alsje niet zwanger bent blijft hij omo wittttttt. proficiat en doe rustig aan meid..heb je trouwens al wat symtomen??? gr waterroosje
@Marieke, ik vind hem zelfs duidelijker dan gisteren, ga maar lekker genieten, je bent gewoon hartstikke zwanger!
Ja vind hem ook duidelijker als de vorige keer,maar ik kan het nog niet bevatten eigenlijk,en qua symtomen vermoeidheid en een rommelende buik dus dat valt allemaal wel mee. Ik blijf lekker testen deze week nog (erg verslavend) ff zien of hij nog donkerder word!
toen ik zwanger was had ik juist die twee symtomen rommelige darmen ontzettend moeee...en heb je nog getest aanstaande mama??