vorige maand begonnen met ovulatietesten ging goed en na paar dagen steeds wat duidelijker streepje op cyclusdag 15. nu zit ik al op cyclusdag 18 en vind geen spoor afgelopen week wel een treepje maar niet positief dus testen wat door maar nu helemaal niks meer iemand dit wel is mee gemaakt tips zijn welkom
Hoe lang is je cyclus normaal en heb je op de dag dat je wat donkerder streepje had vaker dan 1x getest? Je piek kan echt heel kort zijn. En heb je foto van je rijtje? Dan kunnen we even meekijken.
test vaak maar 1x per dag rond het middag uur! Het verscheeld me cyclus is tussen de 26/30 dagen. Vandaar ov tsten Heb 1 foto toegevoegd van gisteren en 1 van zarerdag die was precies t zelfde als vrijdag
Ok, deze zijn bij lange na niet positief. De teststreep moet dan echt even donker zijn of zelfs donkerder dan de controlestreep. Welke dag ben je beginnen te testen? Als je een cylcus hebt van 26 dagen en een lf van 14 dagen zou je eitjes dus op dag 12 al kunnen springen. Dan zou je op dag 10 al een positieve ovu kunnen hebben. Of je hebt een korte lf en wel langere cyclus deze maand, kan kan die nog makkelijk komen. Gewoon doortesten en anders volgende maand vroeg genoeg beginnen en het liefst met dipsticks van zwanger & kids of sensitest.
Ik zit ook rond periode van eisprong.. en met tips nu 3x per dag aa het testen.. En zie nu een duidelijke opbouw qua kleur in de testen.. nog niet positief in mijn ogen maar wel wetende dat ik woensdag een kans maak en weekend ook Heb mijn testen van vandaag er even bij gedaan.. Bovenste 2 al ingedroogd (heb nog wel foto's van toen ze net gemaakt zijn bijgevoegd)..
ik gebruik ze van action die vind ik zelf het fijnste nu ja zou wel door kunnen testen heb alleen nog geen nieuwe dus die ga ik dan even halen
Even vlug.. de action kan wel knallen.. kijk maar.. vergeleken bij gisteren en vandaag zou nog even doortesten als ik jou was..
Niet bij iedereen... bij sommige werken de action testen niet als een knaller Wel doortesten natuurlijk!
Spannend ik ben nieuw hier en bezig met ronde 2.. na 10 jaar pilgebruik.. Ik had vorige maand netjes een cyclus van 30 dagen.. toen niet vaak getest alleen een licht positieve op dag 18. Waarschijnlijk was hij dan al eerder knal positief geweest maar heb ik deze gemist. Ik ben nu begonnen op dag 12 met testen en tot eergisteren een licht streepje die nu elke dag steeds zichtbaarder word zit vandaag op dag 26. Kijken of ik nu knaltest kan vinden. Gebruik ook die van de action en heb de digitale van cb met de smiley. Wacht in spanning af. Succes
Op de cb heb ik een smiley was nieuwsgierig dus een action test er achteraan deze is lichter dan die van vanmorgen.. vaag Ach Ja ik test alleen om te kijken wanneer ik mijn ei heb en om uit te vogelen wanneer ik mijn ongi krijg.. We vrijen elke dag dus daar ligt het niet aan in ieder geval
Had gister ook vruchtbaarslijm en vage kramp in de rechterzij het slijm is weg vanochtend.. Na de test van gisteren moeten we nu maar afwachten hebben het in ieder geval zeer gezellig gehad En wat de action test betreft.. die heeft bij mij niet geknald na de smiley gisteren van cb werd die van action al weer lichter... ik hou het maar bij de cb en voorf zodra ik streepjes zie die van action.. Dat werkt voor mij het best..
Had ik ooit ook de CB positief en action nooit... en toen in de maand zwanger geraakt door de CB foto van toen de tijd bijgevoegd dus ik vertrouw ook meer op de CB
Ja niks aan ben ik al achter gekomen mij zo voor genomen er niet zo mee bezig te zijn maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan hihi
ja hé in de maand dat ik zwanger werd was ik er totaal juist niet mee bezig das het gekke haha nouja lekker afleiding zoeken!
Bij mij bleef de actiontest ruim 24 uur positief (4 testen lang, en vanmorgen was die weer licht). Succes op het wachtbankje
Hij is bij mij ook nog donker en de cb gaf nog steeds een smiley aan dus wederom de gezellig maken vanavond hihi Wel leuk dat we beide bijna tegelijk zijn.. wachten duurt lang Hou je op de hoogte en zal duimen op iets moois