Lichte streep

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Q1987, 22 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Q1987

Q1987 Niet meer actief

oo mijn ovu digi stick had ik een rondje (dus geen smiley bij positief)
    maar toen ik er naar keek en uit die digimeter had gehaald
    zag ik een ERG licht tweede streepje.. het was wel licht, en heb niet naar die andere gekeken, kan het zijn dat me ovulatie er aankomt?

en stond ook op met enorrrme drukkende hoofdpijn, en steken linker zij terhoogte van me eierstok.

voel me ool wat wazig...

is dit raar en wat kan het zijn?

liefs Q

2. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Het streepje moet net zo donker worden als het controle streepje. Dan heb je je lh piek, en komt je ovulatie er aan!

Dus als je streepje nog heel licht is zou je eisprong er nog niet aan komen! Wanneer ben je begonnen met testen? Als je nu ovu pijn hebt, kan het ook zijn dat je te laat bent begonnen met testen en dat je je piek gemist hebt...

3. Q1987

Q1987 Niet meer actief

ben op de ena laatste dag van mijn menstruatie begonnen met het meten, dus denk niet dat ik m gemist heb, heb nl clearblue digisticks 20ofzo in een pak

4. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Er zit altijd wat lh in je urine, vandaar dat je vaak een 2e streepje kan hebben wat dan lichter is. Het ligt er bijvoorbeeld ook aan hoe geconcentreerd je urine is.

Als je 2e streepje net zo donker of donkerder is dan de controle streep is je test pas echt positief. :)

5. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Hoi Q,

Als je even in mijn album kijkt zie je mijn digi ovu streepjes en ook wanneer die posi was. Ik vond deze testen echt super was ook na 1 mnd deze testen gebruiken zwanger.

Succes!!

6. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ik was ook even nieuwschierig, dus heb ook even gespiekt. Wat gaaf, al die echo foto's en vanaf zo vroeg! Maar zag ik nou goed dat je al vanaf 12 weken kon zien dat het een jongetje was?! :$:D

7. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Uhmm niet officieel maar mijn vk is ook nub-expert en zei vermoedde idd een jongen met 12 weken. En met 16 weken wisten we het zeker :D

De reden dat ik zoveel echo's heb gehad was een bbz voor de zwangerschap van mijn zoon en omdat we er 36+ mnden over hebben gedaan. Gewoon wat extra zekerheid :D. Is best handig een vk die ook echo's maakt:p
    Ik zal ze er is allemaal erop zetten, ik heb er nog veeeeeel meer:)

8. Q1987

Q1987 Niet meer actief

Zouden jullie voor mij in me fotoalbum willen kijken, dit streepje heb ik nu al 4 dagen, en volgens me banner heb ik me ovul. al gehad!!! alleen geen positieve testen als LH piek.... maar wel weer steken,krampen... heel raar he?

9. Q1987

Q1987 Niet meer actief

Waarschijnlijk heb ik denk ik een korte lutale fase! :S ?

10. linde90

linde90 Niet meer actief

Q, deze test is echt nog niet posi. Ik zou nog door blijven testen...

11. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    begrijp ik het goed dat je cb ovutest smiley /geen smiley hebt...? Want dan moet je niet naar de streepjes kijken he..?

12. Q1987

Q1987 Niet meer actief

ja ik gebruike vanmorgen de een en zojuist een andere :)

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik gebruik ook CB en ik heb altijd een tweede streepje. Die verdwijnen na verloop van tijd ook echt. Alleen mijn lh piek knalt en die strepen zijn dagen later nog zichtbaar. Maar die smiley komt echt wel hoor! Misschien loopt je cyclus deze maand iets anders of is de luteale fase wat korter dan je gedacht had en moet je dus wat later klussen dan je gewend bent.
    Ik heb een cyclus van 35 en heb mijn smiley pas op dag 24/25. En de ovulatie zelf op dag 25. Ik ga deze maand echter nog wel checken, want ik ben benieuwd hoe het nu verloopt na een mislukte innesteling. Ben een beetje bang dat ik nu een megalange cyclus krijg. Bah :(

Deel Deze Pagina