schijnzwanger??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door orchidee87, 25 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. orchidee87

21 jan 2015
    15
    0
    0
    #1 orchidee87, 25 jan 2015
    Laatst bewerkt: 25 jan 2015
    Hoi allemaal,
    Ik heb sinds 3/4maanden een rare cyclus.
    Ik ben na het stoppen met de pil (1jaar) redelijk op tijd ongesteld geworden tot de laatste paar maanden.
    Telkens dat ik op dag 29 ongeveer me menstruatie zou moeten krijgen krijg ik rare gevoelens (denk telkens aan innesteling vruchtje) rommelende buik, steken in me zij, gevoelige borsten noem maar op. Genoeg redenen om een test te doen wat elke keer op negatief uitslaat.
    Nou zit het zo dat ik op dag 29 me menstruatie begint te komen door middel van bruine afscheiding alleen tijdens toilet bezoek. Dat verandert met 3/4dagen naar roze en pas ongeveer een week nadat ik ongesteld zou moeten worden komt me menstruatie op gang. Ik voel dus op de dag dat ik ongesteld moet worden telkens menstruatie pijn wat maar niet op gang komt. Dit vind ik zo vervelend dat ik soms wel het idee heb dat ik langer dan 12 dagen ongsld ben! Omdat het met zo weinig begint en pas na een week me echte menstruatie opgang komt.
    Zijn er meiden die daar ook last van hebben gehad?
    Nou had ik bij me laatste cyclus zo erg het idee dat ik zwanger was en had al allemaal planningen gemaakt hoe ik me man zou gaan verrassen tot ik de test deed en negatief uitsloeg. En dezelfde dag waren al myn symptomen verdwenen en nu wacht ik weer sinds gister op de dag dat het gaat doorzetten.
    Zo is het ook heel lastig om me ovulatie te berekenen.:(
    Zijn er meiden die er ook zo last van hebben?
    Ik denk dat het met schijnzwangeren te maken heeft maar het is zo lastig om het uit me hoofd te zetten.

2. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.569
    13.823
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Schijnzwanger.. dat zou best kunnen, dat kan ik verder niet concluderen omdat je verder niet echt andere kwaaltjes omschrijft...
    Maar goed, je vraag was of er meer mensen zijn die zoiets hebben (van die 12 dagen lang pijn zeg maar). Ikzelf niet in ieder geval, maar wellicht nog anderen?
    Overigens is het bij mij sinds het stoppen met de pil niet meer dan 'normaal' dat ik vooral de eerste dag, en soms de eerste 2 dagen van m'n menstruatie verschrikkelijke buikkrampen heb. Echt om door de grond te zakken, letterlijk..!

Je zegt dat je op deze manier je ovulatie moeilijk kunt berekenen.
    Waarom? Je kunt toch ovulatietesten doen??

3. orchidee87

21 jan 2015
    15
    0
    0
    Hoi hummeltje5

bedankt dat je op me vraag hebt gereageerd,
    Ik voel de menst pijn alleen in het begin 2dagen ervoor en dat houd 3dagen aan
    alleen komt het maar niet op gang. Ik heb vorige maand voor het eerst ovu testen
    gebruikt maar omdat ik het idee heb dat ik wel ander half week ongstld ben denk ik dat er iets niet goed is, me testen hebben telkens hele lichte strepen aangegeven
    Om de 2dagen ongvr gebruikt die pas na een uur donkerder werden van kleur, de testen die ietsie donkerder waren maar lichter als de controle streep zijn geen1 keer echt donkerder geworden ook na 1 dag later testen na iets vellere streep.. nu weet ik dat ze na ongvr 15min niet meer betrouwbaar zijn. Dus snap niet zo goed hoe en wat met me lichaam :(

4. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.569
    13.823
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hmm.. ik weet het ook niet, meis.. :)
    Ontpillen kan het niet meer zijn, daarvoor ben je al te lang van de pil af...
    Waar het eventueel nog mee te maken zou kunnen hebben is stress. Daardoor raakt je cyclus nogal gauw ontregeld..
    Wellicht eens bijhouden hoeveel stress je op een dag ervaart??
    Verder zou ik als je het echt niet vertrouwt, eens navraag/onderzoek laten doen bij je huisarts...

Succes!

En geen dank trouwens hoor!! ;) Graag gedaan..! :)

Deel Deze Pagina