Ik heb maar net gebelt. en hij zei ja sorry echt ik was hartstikke druk ik stuur je zo een sms met de adres enz.. dus ik wacht nu af. Hij weet niet dat ik met me vader en me man kom trouwens. ze hebben alle 2 verstand vn auto s wat nog niet veel wilt zeggen natuurlijk..
Waarom kan hij zijn adres niet gewoon over de telefoon geven als je elkaar aan de lijn hebt? Vind het erg raar dat dat blijkbaar alleen maar via sms kan. Je hebt al zo vaak gebeld, hij had het al honderd keer direct door kunnen geven Krijg er een rare smaak van in mijn mond en zou dit zeker afkappen! Ook al omdat hij zo laconiek met zijn klanten omspringt (kom je toch met de trein) Rare man hoor....
Ik vindt het maar raar, hij kan het adres ook gewoon via de telefoon geven, ik heb zelf 3 maanden terug een auto via autotrack gekocht, bij een handelaar, en had meteen gebeld, ik kreeg gelijk alle info door, als hij die auto echt wilt verkopen, dan had hij allang al het adres doorgegeven...
ja we zijn alweer een kwartier verder ik laat het erbij zitten.. ben zo opgefokt nu dat ik hem wil bellen en helemaal de klote in wil schelden..vuile ..... heb moeite moeten doen om iemand te regelen die mee kon rijden 2 uurlang!!
Exit auto dus! Niet om rouwen en al helemaal niet boos over worden. Wees blij dat je er niet voor niks heen bent geweest. Je vindt vast nog wel een veeeeel geschiktere bolide Elmo
ooo mij god hahahaha!! lach gewoon vn de stress had het geld enz geregeld en iemand die mee zou gaan wat een flikker zeg! wat vaag dit allemaal had al afgesproken enz met hem morgen om 12 uur waarom doet zo iemand dit?
ja echt klote!! was me zo aan het verheugen erop.heb zoveel moeite moeten doen heb een eigen zaak met me man heb ik eindelijk iemand kunnen regelen die de zaak wel wou openen enz.. Manlief wou me zo graag een leuke auto geven voor ons kindje dalijk ook dat ik niet alles lopend hoefde te doen krijg ik dit op me dak!! echt balen!! maar gelukkig had ik een tijdje nog 1 op het oog en dit keer wel gewoon uit de garage Marktplaats.nl > Mercedes-benz A-klasse A 170 cdi / - Auto's - Mercedes-Benz nu ik toch vn alles heb geregeld voor morgen kan ik meteen maar na deze garage rijden.
Ik snap de kilometerstand niet goed...1? Dat kan toch nooit 1km zijn? Het is een auto van 10 jaar oud.
Hoi ja klopt maar ik heb eerder een email verstuurd en later gebelt de kilometerstand is 190.000 maar een diesel kan dat hebben vooral een mercedes. het is een erkend bedrijf ook zit nu toevallig op de site te kijken ziet er veeeeeel beter uit hahaha
Hij is wel leuk toch? me man vond de kleur niks maar goed ik vind hem wel leuk ff overleggen met hem hij komt zo thuis we zouden dus na lelystad gaan word denk ik eindhoven hahaha..wat een drama weer vandaag bah!
Ja ik vind het ook klote voor jullie! Ik ken het gevoel, hebben wij ook meegemaakt toen wij onze auto kochten. (toen we de vorige verkochten trouwens ook, komen er mensen die 'm voor bijna niks willen) Hopelijk gaat het morgen wel lukken! Vind het wel een mooie kleur trouwens hoor.
Goed dat je het laat zitten, en wat "raar" dat opeens die advertentie niet meer bestaat.... Ik vindt een witte auto juist wel wat hebben hihi! Suc6 morgen.
Goed dat je het niet hebt gedaan...ik heb zoiets ook gehad. Ook zo vaag over het adres. En toen kreeg ik een uur voor we af zouden spreken een adres door. Bleek het gewoon ergens buiten in één of andere straat te zijn, dus helemaal niet bij zijn huis. Dus misschien wel aan de andere kant van de stad. Dat is niet voor niks natuurlijk, als er iets mee is kan je hem nooit meer terugvinden! Toen kwam ik daar en toen moest die auto ineens nog gekeurd worden (terwijl hij zei dat dat die dag ervoor al gebeurd was) en wij daar wachten en wachten, je snapt t al, na 5en kwam ie terug dat t nog langer ging duren, toen vertrouwden we het helemaal niet meer enz ijn we er vandoor gegaan. 1,5 uur en 1,5 uur terug voor niks gereden! Ook met een fiets gehad, die wilde mijn man heel graag. Kregen we ook een anders door, bleek in een flatgebouw te zijn. Werden we meegenomen naar de kelder. Echt vaag, toen ging de ene weg en toen kwam de andere weer. Netjes de bon van aankoop erbij met stempel van een fietsenzaak. Wij die fiets gekocht, was prima in orde en precies wat we wilden, echt voor een koopje. Maar toen was er iets niet goed en dat wilden we bijbestellen maar toen moesten we het typenummer opgeven bij die fietsenwinkel zodat ze het konden bestellen. Dus wij vanaf die aankoopbon de gegevens doorgegeven, bleek dat nummer niet verkocht te zijn en die zaak al zoveel mensen gehad te hebben met niet bestaande aankoopbonnen, die zogenaamd van hun winkel afkomstig waren. Was ook al een keer die stempel gejat. Dus ze verzinnen echt van alles. Achteraf was die kelder natuurlijk ook niet hun echte adres of die flat, gewoon een plek om af te spreken en misschien wonen ze wel in een andere plaats. Toen ik dit las van dat adres niet willen geven enzo dacht ik er meteen aan van hoop dat ze t niet doet.... Die witte vind ik best leuk trouwens!
ook de andere advertenties staan er niet meer.. gelukkig ben je niet gegaan! eigenlijk moet je eens proberen of zijn nummer het nog doet.
niets meer doen en laten varen die heeft hem aan iemand anders verkocht terwijl je afspraken had gemaakt,, gebeurt vaak maar vooral met auto's en groot apparatuur.. gewoon verder zoeken komt er vast een mooiere auto voor je in het verschiet