Hoi hoi, We proberen nu een paar maandjes zwanger te worden. In augustus 2010 ben ik met de pil gestopt en heb nu 3 a 4 keer een cyclus van 35 a 36 dagen gehad. Ik heb een ovulatietest gedaan op 9 febr. die was positief en we hebben dus een paar dagen extra geklust.. Op 23 febr. moet ik 'eigenlijk' ongesteld worden, maar ik heb nu al een dag of 3 wat bloedverlies. Het is niet helderrood, maar bruinig. Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn of zou mijn cyclus deze maand gewoon korter duren? mn eerste dag laatste ongi was op 18 jan. 2011
Hallo, Het zou misschien best een innestelingbloeding kunnen zijn, maar zeker weten doe ik het niet. succes!
Heb je de andere cyclussen geen bruin verlies gehad? Ik verlies vaak 2 dagen voordat ik ongesteld wordt bruin slijm. Je hebt dus kans dat je menstruatie nog niet is doorgezet en dat je van de week bloed gaat verliezen. Als het echt te lang duurt en je bent de 23e nog niet ongesteld zou ik gewoon een test doen.
Thnx! Nee normaal heb ik nooit bloedverlies voor mijn menstruatie.. Ik hoop zo dat het raak is deze ronde! Gister heb ik al een test gedaan, geduldig wachten is zo lastig.. Maar deze was negatief..
Het kan erbij horen bij een zwangerschap en het kan ook de start zijn van een miskraam: we kunnen je hier geen enkele duidelijkheid ofzo over geven. Je zult het dus echt even af moeten wachten en over een paar dagen gewoon testen
hoi dames, de ongesteldheid heeft toch doorgezet. Zouden jullie beginnen met tellen voor de nieuwe cyclus vanaf het minimale bloedverlies (bij het afvegen) of bij de eerste dag gebruik tampons (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven)? Wil zo graag mn volgende NOD bepalen..
Je hebt niet zoveel aan tellen: doorgaans wordt je gewoon na 10-14 dagen na je ei ongesteld, dus je kunt beter tellen vanaf je eisprong Om je cyclus wat op regel te krijgen, zou je trouwens visoliecapsules kunnen slikken