Hoi dames. ik zit nu twee dagen voor nod. 5 dagen vóór nod vaag streepje op test (ochtendurine)maar hij was er en met het blote oog te zien. vandaag weer een heel heel heel vaag tuurstreepje (niet met ochtendurine)tussenin ook ng enkele testen gedaan die volgens mij negatief waren maar was ook niet met ochtendurine . ik weet het niet meer...zo vermoeiend en weegt zo zwaar op me. enkele mk gehad ook dit jaar en ik ben even op. toch klachten :druk onderrug, lichte krampen en niet echt vrolijk. wat denken jullie? fotos zijn van test nu , weet niet of het na uploaden nog zichtbaar is.
Ik zie wel iets supervaags, maar zie er geen kleur in, dus ik zie dit als negatief. Als een eerdere test 3 dagen terug al op hcg gereageerd heeft, zou de test vandaag al een flink stuk duidelijker moeten zijn. Ik ben bang dat het niet helukt is deze ronde. Weet je ook zeker op hoeveel dpo je nu zit?
Hoi , ja ben bijna zo goed als zeker 2 dagen vóór nod . Vrees ook dat het niks zal zijn maar die testen houden me natuurlijk bezig. ik test morgenochtend nog eens en dan stop ik ermee
Maar hoeveel dpo is 2 dagen voor nod bij jou? Bij mij is 2 dagen voor nod altijd 8 dpo (ivm kortere lf dan het gemiddelde) en dus nog alle kansen open. Weet je wanneer je eisprong was door het doen van oulatietesten?
Hey ja door testen . eisprong was 4 (mss eventueel 5 /11) cyclus altijd 26 dagen dus 2 dagen vóór nod is 11 dpo in mijn geval.