Hallo allemaal Ik heb 2 foto's in mijn album gezet willen jullie misschien kijken. Ik zie een duidelijke roze 2de streep alleen staat hij scheef. Wat betekend dit? Help?? Bedankt voor het kijken!
ik zie hem alleen in het negatief lopen.. op de andere zie ik geen streepje.. ik denk dat hij iig negatief is
Ik zie wel wat maar of het een streepje is? Staat naar mijn idee ook te ver naar links.. Mooie foto trouwens, jij met je zoontje.
Oh daar staat ie dus in haha... Maar TS denk ook dat ie niet goed is doorgelopen want je ziet ook zo''n hele waas over de test. Sowieso negatief, maar over een paar dagen nog een keer proberen?
Ja het is een schuin streepje maar wel duidelijk roze. Kan dat iets betekenen of gewoon niet goed doorgelopen? Trouwens van de action. Bedankt de foto is van meer als jaar geleden haha
Ja aan je banner te zien is je zoontje nu wat ouder Maar ik zou als je twijfelt over de testen, over een dag of 2 nogmaals testen. Hoeveel dagen voor nod zit je dan, of ben je overtijd?
Nou ja dan kun je gewoon al een streepje zien op een test....alleen zit er op die van jou geen ; Gewoon over 2 dagen weer testen
ik persoonlijk vind m negatief.. lijkt me niet goed doorgelopen ofzo... gewoon morgen of overmorgen nog eens testen! Succes