gisteren op 13 dpo positief getest van onze 7e en laatste iui, maar ook onze slechtste met maar 0.7milj zaadjes ivm griep en koorts van mijn man.. we hadden de hoop opgegeven en ons gefocust op de intake afspraak voor ivf op de 23ste a.s. en nu... blijk ik gewoon zwanger♡ vanmorgen weer getest maar de urine was iets lichter en helaas het streepje ook iets... is dit goed?
Ziet er prima uit hoor Je kan gisteren niet met vandaag vergelijken omdat die van gisteren al helemaal is opgedroogd
Super wauw! Hopelijk een dikke sticker! Hier zijn de mijne ook zo, maar op 15 dpo! Op 13 dpo iets lichter. Dus ik vind die van jou echt goed!
pfff ben zo hyper he hihi vorige rondes hogere kansen gehad.. deze ronde is puur doorgegaan omdat het onze laatste was en wij niet verser wouden gaan met iui... oprecht een wonder hihi bedankt voor jullie reacties meiden, straks het zhuis maar bellen hihi
Wat fantastisch! Je testen zien er mooi uit hoor!! Vergelijk ze straks nog maar eens met elkaar als je test van vandaag ook opgedroogd is Gefeliciteerd!!
Ja dat ziet er zeker goed uit. Je zal zien als ze beide opgedroogd zijn dat dat streepje van vandaag best goed lijkt
vanmorgen toch nog een testje gewaagd op 17dpo... hij loopt mooi op dus ben toch wat geruster.. dit is een foto van 14 en 17dpo ( 13dpo had k al weg gedaan)