erg onzeker/ongerust!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door springxsummer, 18 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Hallo,

Ik heb zwangerschaps diabetes en daarom ook extra echo's gehad de grootste meting die ik gezien heb is 38w2d stond er van te kijken aangezien mn dochter geboren is met 37 weken en een paar dagen en de meting altijd daaronder was (kleine baby!)
    Goed.. nu een paar echo's verder en t zien van de uitslagen.. iedere echo zie ik t schema op de computer zegmaar en alles gaat mooi omhoog! Hartstikke tevreden!
    Nu vandaag een liggingsecho gehad bij de verloskundige. .en de metingen zaten tussen de 35w5d en 36w3d.. nou dat vind ik erg vreemd!!!!!!! Heb heel veel vragen gesteld maar moet t me eigen verloskundige maar vragen.. weken geleden werd de baby op 2230 gram geschat. . Aangezien mn dochter geboren is met 2600 ben ik bang dat t weeeeer een kleintje word terwijl t volgens berekeningen niet eens echt kon want met iedere echo ging de lijn netjes omhoog. . Kan niet meer slapen ben er heel erg klaar mee deze zwangerschap is hartstikke zwaar :( Gelukkig weet ik dat ik er iets moois voor terug krijg :)
    Ben zo bang dat er iets niet goed zit. . Kan het ook zo wezen dat dit kindje niet meer verder kan groeien in mijn buik? Door placenta of navelstreng ofzo? T verklaart nog steeds niet de kortere weken inene maar je weet maar nooit.

2. Gea T

Gea T Actief lid

26 jun 2013
    445
    0
    0
    Hallo,
    Deze vragen zul je echt zelf aan je verloskundige moeten stellen aangezien ik hiervoor de groeicurve zou moeten bekijken om er uitspraken over te kunnen doen. Het komt wel eens voor dat kindjes de laatste weken nauwelijks of niet meer groeien tgv een placenta met verminderde werking. Maar aangezien jij meerdere malen een echo gehad hebt en ze de metingen langs elkaar kunnen leggen lijkt het me stug dat ze dit niet op zouden merken. Maar nogmaals is het voor mij lastig om hier uitspraken over te doen.

Groetjes Gea

3. springxsummer

Begrijpelijk.
    Ik leg t donderdag even voor bij me verloskundige.
    Bedankt voor de reactie.

4. springxsummer

Ben net bij de verloskundige geweest en zij heeft me alles uitgelegd. . De baby doet t hartstikke goed en ligt niet op achter of wat dan ook! Ben zo ongerust geweest om blijkbaar helemaal niets hihi

Deel Deze Pagina