Ik wou me net even aanmelden bij vakantieveilingen maar ze willen ook al je rekeningnummer hebben en telefoonnummer ??? houd me dat toch weer tegen... Is het vertrouwd verder
Ja hoor, het is alleen zo dat wanneer je ergens op bied en je wint het. Dan ben je ook verplicht om te betalen. Dus denk dat ze daarom alvast je rekeningnr moeten hebben. Voor de rest hoor ik er hele goeie dingen over.
Van wat ik om me heen hoor is het wel vertrouwd, maar toch is dat hetgene wat me nog tegenhoud om me aan te melden.. telefoonnummer vind ik niet zo'n drama als ze die hebben, over paar weken krijgen we een nieuwe maar tja, rekeningnummer.. Daarnaast heb ik begrepen dat je idd wel verplicht bent om te betalen wat logisch is natuurlijk, maar dat je dat zelf moet overmaken dus niet via automatische incasso.. Dus ik snap eerlijk gezegd niet waarom ze dat dan nodig zijn;.
Hm oke ben niet zo van mn rekeningnummer doorgeven op sites... Ik snap wel dat hun natuurlijk een stok achter de deur moeten hebben maar zucht hahaha
Roeltje dat lees ik dus ook dus snap het rekeningnummer gedoe niet zo ( tis alleen wanneer je binnen 5 dagen niet over maakt halen hun het eenmalig van je rekening) maar weet niet voelt niet goed zeg maar
oke, maar stel he... Ik bied, en mijn bod is het hoogste.. Ik zal moeten betalen, maar ik doe het uiteindelijk niet.. Dan mogen ze toch niet het bedrag van mijn rekening schrijven?
O, dat mag dus wel.. Ja en daar houd ik dus niet van.. ik zal wel betalen hoor als mijn bod het hoogste is zo is het niet maar toch.. voorlopig doe ik het dus niet haha
Dat staat er in de voorwaarden dat als je hoogste bieder bent dat je het sowieso moet betalen en niet betalen halen hun het van je rekening ( daarom zal je wel je rekeningnummer moeten doorgeven)
Roeltje je denkt dus net zoals mij Tuurlijk hoogste bieder zal ik betalen en ook wel meteen , maar mn rekeningnummer ben ik dat weer een muts in
ja ik ook hoor.. maar je rekeningnummer ligt toch 'open en bloot' op internet.. en dat is het probleem..
Ik hoor heel veel positieve verhalen hoor maar mn rekening doorgeven blijft een punt ..... zucht moeilijk ben ik haha
Het is een grote organisatie en ik neem aan dat ze wel voorzichtig omgaan met je gegevens. En als men iets afschrijft van je rekening mag je tot 30 dagen erna een storno uitvoeren
als je iets verkoopt op mp of zo, dan geef je toch ook je rekeningnummer? of als je ergens pint, live in de winkel of online, dan hebben ze toch ook je rekeningnummer? vakantieveilingen is echt volkomen veilig! en als je alleen bied op dingen waar je ook echt gebruik van kunt maken, is er helemaal niks aan de hand! dus niet dat je op een vakantie boekt, terwijl je die tijd helemaal niet kunt.
moes ja maar iemand van marktplaats of een winkel zal nooit een bedrag kunnen afschrijven van je rekening vakantieveilingen dus wel..
ik ben ook aangemeld op vakantieveiling.nl Heb al eens kaartjes gekocht. En inderdaad rekeningnummer opgeven is voor het geval je wint met bieden en je niet betaald. dan schrijven ze t gewoon van je rekening af. is voor hun eigen te dekken dat ze wel hun geld krijgen. anders krijgen ze nutteloze biedingen.
ja hoor is wel vertrouwd, ze vragen je rekeingnummer uit voorzorg voor als je de gewonnen veiling niet betaald ze het eenmalig mogen afschrijven.... ik heb er pas een reis gewonnen en er is niks afgeschreven omdat ik direct via ideal heb betaald... is prima geregeld allemaal en mijn man zit als het goed is nu aan boord van de bleu cruise door turkije!! ben benieuwd ik krijg zo wel een smsje hoe het daar is en of ie veilig is aangekomen....