vaag rommelend onderbuik en nu stekende pijn in linker onderzij.. ??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dolfijn1982, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ook jij heel veel succes Tijgertje! Hoop voor je dat je zondag een mooie posi test in handen houdt.. wacht je trouwens netjes tot zondag? of neem je een andere dag om te testen?
    Succes in elk geval en hou ons op de hoogte:)

2. tijgertje12

tijgertje12 Nieuw lid

23 jun 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    he dolfijn1982,

ik ben zo blij dat jij dit forum heb geopend!!
    werd helemaal onzeker van die pijn.
    ik wacht wel netje tot zondag want eerder heeft geen zin zeggen ze!!
    alleen ben ik zo ongeduld word gek van me zelf hahah
    ik hou jullie op de hoogte!!

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah graag gedaan hoor.. wou gewoon echt weten of er meer waren die precies dit voelden.. wordt er gewoon beetje gestoord van ;) en wou eigenlijk bevestiging dat het niets met evt zwangerschap te maken had.. hahihihihi maar niet gelukt.. haha alleen bevestiging dat het juist wél met zwangerschap te maken zou kunnen hebben..
    Heel veel succes meis! en ik hoop natuurlijk op positief nieuws voor je (duim voor je :)) en hou jullie in de gaten :p xx

4. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo meiden, hoe voelen jullie je vandaag..hier nog altijd een rommelende buik..pff vermoeiend onderhand..nou nog een weekje afwachten en dan testen..hoe is het bij jullie?

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hey Biancje,
    Vervelend dat je nogsteeds last hebt van een rommelende maag en vermoeidheid.. Nu maar hopen dat het met iets positiefs te maken heeft!

Hier is het wat rustiger, buik is minder actief (soms wel wat pijnlijk bij heupbot maar lang niet meer zo erg als een paar dagen geleden) Verder veel plassen en wat kribbig (maar dat ben ik ook als ik ongi moet worden ;) hahah dus we weten nog niets:p Dinsdag NOD.. dus wacht die gewoon af.... (denk ik;))

Hoe staat het met de rest? Al weer dames aan het testen geweest?? Hopelijk is er veel roze na al die vreemde krampjes en pijntjes in de onderbuik....
    Heel veel succes meiden!

6. tijgertje12

tijgertje12 Nieuw lid

23 jun 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

zondag moest ik officeel ongesteld worden maar het bleef uit!!
    nu nog steeds niet heb alleen negatief getest:( kan wezen dat ik nog niet genoeg hcg in me lijf heb maar had een vroege test gekocht van clearbleu die je 4 dagen voor je nod kon doen dus ga er maar van uit dat die gelijk heeft. als alles zo blijft doe ik maar voor de zekerheid eind van de week nog een haha ben wonderbaarlijk op en top de rust zelfe kon het in een keer van me afzetten!

voor de gene die graag willen weten wat ik voor die tijd voelde:
    donderdag duidelijk krampen van menstruatie vrijdag weer ik dacht zelf zal wel een dag eerder komen zaterdag maar nee toen ook niet van af vrijdag begon ik vreselijk zere borsten te krijgen echt pijnlijk en dat heb ik nu nog niet echt een pretje!!

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Balen dat je nega test Tijgertje.. maar zolang er geen bloed is moet je moed houden ;) het kan zijn dat je langzaam hcg opbouwt.. Wel fijn dat je er lekker rustig onder blijft..
    Heel veel succes meis! xx

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ook hier nog geen ongi.. dus dat wordt nog wat.. wil eigenlijk niet voor het einde van de wk testen.. dus wacht gewoon in spanning af..
    Wel wat krampende pijn tegen me zijde aan; alleen nu aan de rechterkant ;) terwijl het 10dgn geleden aan de rechterkant was.. Ook geen pijnlijke tepels terwijl ik dat normaal toch echt wel heb tegen ongi aan..
    Begin toch wel heel benieuwd te worden maar hou mezelf ingesteld op ongi worden.. dan is het hopelijk een mindere teleurstelling..

9. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi allen:D

Ik kan me toevoegen aan jullie clubje, want ook ik heb daar last van. Ik heb last van mijn onderbuik. Het trekt ook. Als ik ga zitten, voel ik het ook. Tis niet erg aangenaam.
    Ik ben al 4 dagen overtijd en gisterochtend een test gedaan. Deze was negatief:( Inmiddels vrees ik weer voor een vreselijk lang cyclus zoals de afgelopen keer, maar nu voelt alles anders. Een week terug dacht ik ongesteld te worden, maar nog steeds niks.

Je wilt jezelf van alles wijs maken, maar hopen durf ik niet. Hopelijk toch iemand hier straks happy zwanger:D

10. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje joh, ik ben er nog ondersteboven van ik had vanochtend een mooie positieve test!!!! heerlijk gevoel!! ff laten bezinken jeetje zeg!! ik blijf natuurlijk ook voor jullie duimen..

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hier gewoon ongi geworden.. al die rare krampjes en pijntjes hebben nergens toe geleid.. Het voelt deze ronde anders en het maakt me beetje verdrietig..
    Maar we gaan er volgende ronde weer voor! xx

Had je ergens anders al gefeliciteerd maar alsnog Biancje: Super gefeliciteerd!!

12. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje Dolfijn dat je ongi toch heeft doorgezet. Sterkte even. En suc6 voor de volgende ronde, ik blijf voor je duimen. kus

13. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Gefeliciteerd Biancje wat een super goed nieuws:D Wat geweldig als in de derde ronde. Nou die pendels hebben het goed gedaan voor jou:D

@ Dolfijn wat balen meis. Kan me voorstellen dat je verdrietig bent, wellicht dat je nog aan het ontpillen bent.

Hier nog steeds helemaal niks:(

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Balen meis.. hoop dat je snel duidelijkheid hebt.. Heel veel succes! KNUF xx

Deel Deze Pagina