Pff.. meiden, komt nu ook pijn bij kijken! ZO veel harde biken, En een hele erge druk naar beneden... En verlies elke keer vocht uit mijn vagina, dus als het weer "loopt" dan moet ik het maar opvangen, maar weet iemand hoe je vruchtwater onderscheid van afscheiding ? Vanochtend bij de vk geweest, maar ze gaan pas inwendig onderzoeken met 41 wkn en 4 dgn en dan gaan ze meteen strippen ofzo..! Maar ik hoop gewoon dat dit een begin is! Als ik zo nog 2 weken moet lopen ben ik kapot Nou ja meiden, laten we hopen dat het WEL een teken is ! -xxx-
De geur van vruchtwater is zoeter.. Is vast wat aan de hand.. Kan nog wel even duren maar nooit niet lang meer! Hoop dat je wat vocht kan opvangen en als het wel vruchtwater is dan duurt het echt niet lang meer! Hier nog helemaal geen veranderingen, gister wel weer wat slijm verloren maar zat geen bloed in..
o wat spannend mamaMirella! Dat gaat vast en zeker niet meer lang duren. Hier helaas ook nog geen veranderingen.........
Ja maarja, wat verstaat iemand onder zoet of zoeter? Denk ook dat dat voor ieder verschillend is... Vind het ook moeilijk om in te schatten hoor of het nou vw of afscheiding is.
lijkt mij ook lastig Samama. Ik ehb de hele zwschap al last van afscheiding, ik hoop van harte dat ik tzt het vruchtwaterverlies zal herkennen alszodanig... Men zegt overigens dat de geur van vruchtwater ook doet denken aan geur van sperma, misschien ehb je daar wat aan.
Ja is misschien ook moeilijk te onderscheiden als het maar zo weinig is. Maar als je straks je kindje op je buik krijgt ruikt deze ook naar vruchtwater en die geur vergeet je echt niet meer.. Hoe gaat het voor de rest? Denk je dat het aan de gang is, of zit je er inmiddels al helemaal in? Succes meid!
Trouwens hebben jullie dat ook.. hoelanger je zwanger bent hoe onzekerder je wordt? Ik heb vandaag echt een pechdag wat dat betreft.. Ben zo ontzettend onzeker over de kleine in mijn buik. Zou alles nog wel goed zijn, heeft ie nog niet gepoept in het vruchtwater etc.. Ik ben bijna zover dat ik de VK wil bellen en vragen of ze wil kijken of alles nog in orde is..
nou Kalush, dat heb ik ook. Ben ook zo onzeker, of de kleine het nog wel goed heeft daarbinnen. Genoeg vruchtwater, dat de placenta nog goed functioneert, dat soort dingen allemaal. Ik heb begin vorig jaar een miskraam gehad en door dat alles ben ik nog onzekerder geworden....Ik denk dat ik morgen sowieso de verloskundige bel, want ze hebben afgelopen dinsdag al tegen me gezegd dat ik dat mag doen zodat ze eventueel me kunnen komen strippen. Wil gewoon ook ff wat meer zekerheid dat de kleine het daarbinnen nog altijd goed naar de zin heeft! Dus als je die behoefte hebt, moet je dat gewoon doen! Daar zijn ze per slot van rekening voor! Succes!
Hallo allemaal ! Nog niets verder.. Ik hoop dat het ECHTE werk snel gaat beginnen ! Ik heb zelf ook het idee dat dat nooit LANG meer kan duren hoor... De vk. zegt dat je zelfs hiermee nog eventjes kan lopen, maar AUB niet zeg, ik hoop gewoon dat ie echt heel snel doorzet die bevalling.. En ik voelde een paar uur geleden weer vocht lopen, maar ik zat aan de telefoon, dus heb het niet op kunnen vangen! En tsjaa, de geur, is moeilijk denk ik, maar ik weet wel dat afscheiding een beetje gelig opdroogd en een beetje "hard'' word.. En dit droogt gewoon kleurloos op ! Hmm.. Spannend, als ik de kans krijg, laat ik het weten als het doorzet ok ! -xxx-
haha wat herkenbaar dit allemaal! Kalush ik ben ook met vlagen zo onzeker. De beeb beweegt nog wel heel veel en dat is toch het beste signaal wat je kan krijgen MamaMirella, het is net of ik mezelf hoor praten een week geleden, toen was ik het ook zo zat en chaggie! Deze week is dat omgeslagen en zie ik het allemaal wel. Ik geniet nog even van de beeb in mijn buik. Ik zou wel even oppassen met dat vocht verliezen, als je het idee hebt dat het wel vruchtwater is zou ik even bellen, want dan moet je echt binnen zoveel uur bevallen! Bij de januarimama's werd ook gezegd dat vruchtwater naar sperma ruikt (en die mama had idd haar vruchtwater verloren). Ik vind sperma niet echt zoet ruiken hoor...
@Guppie, Ik wou dus net vermelden dat ik echt elke keer vocht verlies heb net aan mijn slipje geroken en het ruikt zeker niet naar afscheiding.. Het is wel gewoon doorzichtig ! Maar elke keer komt er weer wat uit... Ik ga proberen het op te vangen, bel desnoods even de spoedlijn ? Die harde buiken doen nog steeds zeer en ze komen dan weer om het half uur dan een kwartier.. Hopelijk gaat het doorzetten joh.. pff.. Nou jullie horen het wel ! -xxx- PS: Sperma kan elke keer anders ruiken, ligt eraan wat de man gegeten heet, en ik vind het eerder bitter als zoet ruiken, dus ja! Moeilijk !
Hier inmiddels afgelopen nacht wat voorwerk gehad, menstruatieachtige krampen in onderbuik en rug. Nog niet zo erg dat ik ze weg hoefde te puffen, maar toch duidelijk aanwezig. Zojuist zag ik dat ik delen van de slijmprop verlies, hoeft niet veel te zeggen natuulk ( ik denk aan Schijndelsvolk die al heel vroeg de slijmprop verloor en nog weken lang door liep) maar het kan een indicatie van een begin zijn... Vind het spannend
Hallo allemaal, de verloskundige is geweest ! Maar zij dacht dat het "witte vloed" was... En heeft gevoeld of ik ontsluiting heb, maar het "tuutje" van de baarmoedermond was nog iets naar achteren, dus ze kon niet voelen hoeveel cm ik zou hebben, ze heeft wel het hoofdje gevoeld Mijn vriend mocht ook voelen maar dat wilde hij niet hahaha! Maar helaas.. Weinig te zeggen over wanneer het komt, het kan vannacht, overmorgen, volgende week ! Dus ach, ik ben iig. blij dat het helemaal goed was met de kleine, nu kan ik ook nog voor " the time being" genieten van de kleine man in mijn buik... Thanks voor het medeleven iig.. -xxx-
Meiden, ik wil jullie vanaf hier even heeeeeeeeeeeel veel sterkte en succes wensen met de laatste loodjes! (((KNUFFF)))
Ik hoop het.. Wat voel je precies, lichte krampen of wordt je er echt wakker van? Ik heb wel vaak van die krampen, net of je nodig naar de wc moet (sorry) Maar dat duur misschien even een paar minuutjes en dan een hele tijd niks meer.. Ach ik zal me wel van allemaal gekke dingen in het hoofd halen.. Het weekend staat voor de deur en volgens de statistieken worden dan de meeste baby's geboren, dus laten we duimen voor onszelf dat we kennis mogen maken met de kleine..
Kalush ik had lichte krampen, iets erger dan wanneer ik net ongesteld ben zeg maar. Ik was al wakker, dus weet neit of ik er anders wakker van geworden was. Werd later wel wakker van dat ik naar de wc moest...diarree. Zonder krampen, maar gewoon hoge nood zeg maar.
Ik heb zo nu en dan ook wel wat lichte krampen.. Heb zonet even een kleine wandeling door de regen gemaakt hoop dat dát effect heeft. Voel het zo nu en dan eens trekken rond mijn navel.. Maar ook niet echt noemenswaardig ofzo..