Vaag: Start bevalling of gewoon niks..

Discussie in 'De bevalling' gestart door Kalush, 10 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linneke77

linneke77 Lid

4 okt 2007
    74
    0
    0
    ik heb ook af en toe wat krampen of een licht menstruatie-achtig gevoel in de onderbuik maar het wilt helaas niet doorzetten. Moet ook vaak naar het toilet voor de grote behoefte, hebben jullie dat ook? Heb ik laatst eens ergens gelezen dat dan de bevalling ook niet meer lang op zich laat wachten.....ik hoop het.
    Zag zostraks trouwens dat het a.s. dinsdag volle maan is, dus wie weet moeten we nog ff een paar dagen geduld hebben! Succes!

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ja ik heb om de paar dagen wel dat mijn darmen zich vollledig ledigen, dat ik wel een keer of 3 op een avond moet. Iedere keer denk ik, dan zal het nu wel bijna beginnen, maar helaas tot op heden nog niet....

3. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ja, loop ook gedurig naar de wc, soms ook wel 3 keer per dag..
    Dit heb ik sinds een paar dagen.. Hoop dat het een voorteken is..

Ik ben zo benieuwd wie van ons als eerste is!
    Een klein wedstrijdje waar we zelf de hand niet in hebben..
    En anders wordt het idd dinsdag..

4. linneke77

linneke77 Lid

4 okt 2007
    74
    0
    0
    ja ik moet ook een paar keer per dag......maar ik heb dat ook al een tijdje, dus wilt volgens mij ook nog niks zeggen. Ja ik ben ook benieuwd welke dame hier het eerste gaat melden dat ze is bevallen.....leuk toch!

5. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Wat een "KL*TE" nacht... :|
    Verlies nog steeds veel vocht het komt echt met plasjes... Heb nu een beetje opgevangen!
    De 'voorweeën' doen steeds meer zeer, maar komen niet met regelmaat..
    Ik wil zo gewoon niet langer, ik ben zoooo vaak wakker, sta elke dag met hoofdpijn op!
    Ik wil zo graag dat het doorzet, als ik zo een week nog moet lopen red ik het gewoon niet meer!
    Weet gewoon niet meer hoe of wat!

Hoe ZIET vruchwater eruit..?

-xxx-

6. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Als het echt met plasjes komt, denk ik dat je er haast wel vanuit kunt gaan dat het vruchtwater is!
    Ik zou gewoon je vk bellen als ik je was. En dan kun je ook meteen aangeven dat je het niet lang meer trekt zo het nu gaat.

Vruchtwater is helder met wat witte vlokken erdoor, meen ik. Als het groenig van kleur is of bruin (van oud bloed) of rood moet je sowieso de verlos meteen inschakelen.
    Als ik jou was zou ik gewoon bellen vanochtend!
    Succes meis

7. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Hoi hoi !

De vk. is gisteravond langs geweest maar toen heb ik het niet meer op kunnen vangen, en ze heeft aan mijn slip geroken en het ruikt nergens naar... En vruchtwater schijnt zoet en weeïg moeten ruiken...
    Nu heb ik het kunnen opvangen en het lijkt wel wat "dikker" als water en het ziet er toch wit waterig uit! Maar geen vlokjes, niet rozig... En zeker niet groen...!
    Ze had wel binnenwaarts met een speciaal staafje getest en wat dat betreft lijkt het niet om vruchtwater te gaan...

Nu heb ik weer heel erg pijnlijke weeën, ze komen alleen niet snel achter elkaar en duren de ene keer langer als de ander..!

-xxx- in ieder geval bedankt allemaal voor het medeleven, echt heel gek, dit forum geeft mij echt steun!
    Kan echt af en toe m'n hart luchten en voelde me echt down vanmorgen, maar nu toch ff wat beter..!

THANKSSS I (L) FORUM

8. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik lees elke keer stiekem mee maar wil jullie ook even heeeeeeeel veel succes en sterkte wensen met de laatste loodjes!
    Hoop dat jullie snel jullie kleine in je armen mogen hebben.
    Herken helemaal wat jullie beschijven in mn zwangerschap.
    Elke keer van die voorweeën en harde buiken.
    Tot het een keer in de ochtend weer begon toen ik nog in bed lag en mn man net naar zn werk was.
    Dacht dat het wel weer niks zou zijn.
    Maar 21 uur laten waren we trotste ouders van Lieve.
    Het maakt zo onzeker he elke keer die voorweeën?
    En dan is het zover en dan blijf je maar denken,het zullen wel voorweeën zijn...
    Maar je merkt het echt snel genoeg hoor.
    Als het echte werk begint dan merk je het snel genoeg.
    Dan is de twijfel zo weg.
    Ik hoop dat jullie snel gaan bevallen meiden!
    Ik blijf jullie volgen hihi

9. linneke77

linneke77 Lid

4 okt 2007
    74
    0
    0
    hier ook nog alles steeds rustig.....verschikkelijk.
    @ Mama Mirella: ik zou ook gewoon de verloskundige bellen als ik jou was, gewoon zeggen dat je het niet meer trekt op deze manier. Straks heb je geen krachten meer voor de bevalling.....succes en hou je ons op de hoogte?

10. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik kom ook even inbreken hier als het mag, want ik wacht net als jullie ook ongeduldig op het moment dat het gaat beginnen.
    Heb net als jullie dat ik veel naar de wc moet en constant het gevoel dat ik in mijn broek plas.
    Tja, het enige wat we kunnen doen is helaas afwachten. Stom idee dat het ook nog best een week of twee (bij mij althans) zou kunnen duren.

Groetjes en nog even volhouden,

Marie

11. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik moet even proberen vol te houden!
    Heb wel elke keer echt pijnlijke harde buiken wat doortrekt in mijn rug, dus als het wat regelmatiger komt en als de pijn wat langer aanhoud is het misschien toch begonnen...
    Ik kan ze wel goed opvangen, merk wel dat ik idd. nu diep in en uit moet ademen !
    Ik hoop dat het niet allemaal voor niks is!
    Is het over een paar dagen nog hetzelfde neem ik zeker contact op!
    Het beste is dat hij uit zichzelf komt , dus ik probeer zeker vol te houden!

Thankss.. -x-

12. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Hoi hoi! Hier ook al 1 die een onrustige nacht achter de rug heeft... Nou ben ik nog redelijk 'vroeg' maar de kleine mag van mij wel komen aangezien ik een zwangerschapseczeem heb die iedere dag erger wordt en waarschijnlijk alleen over gaat als de kleine geboren wordt.. Doet zo'n pijn en jeukt zo erg dat ik wel kan janken en iedere dag zie ik nieuwe plekken..

Maar gisterenavond had ik nogal last van mijn buik (was die dag al 4 keer naar de wc geweest) en 's nachts kon ik ineens op omdat ik echt krampen had en een gespannen buik en ik kon weer naar de wc (heb nog nooit midden in de nacht naar de wc gehoeven voor een grote boodschap). Heel mijn buik deed gewoon zo'n zeer met uitschieters en momenten dat het zich heel even leek te ontspannen.. heb geen idee hoe (voor) weeen voelen? Nu nog steeds buikpijn, alsof ik ongesteld moet worden.. voelt heel rot aan en het neemt ook niet echt af.. Ondertussen al weer op de wc gezeten... Pfff... Brak mijn water maar, dan wist ik het zeker! Nou denk ik de hele tijd: ach het zullen mijn darmen wel zijn.

13. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik denk toch echt dat het begonnen is!
    Ik heb nu 11 weeën per uur , om de 5 á 7 á 10 min... Ze houden tussen de 30 á 60 sec aan...
    Zijn goed weg te puffen, dus ben benieuwd...

SPANNEND

-xxx-

14. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    oei, inderdaad spannend. Hou je ons op de hoogte?

Groetjes, Lieke

(een van de benieuwde en 'rommelende' mama's )

15. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Oeh.. dat wordt spannend! Ik hoop voor je dat het geen voorwerk meer is maar het echte werk!
    Hier nog steeds weinig veranderingen helaas.
    Wel had ik vanavond wat slijm verloren die een beetje rozig van kleur was.
    Ook heb ik het gevoel (ja ga het even leuk omschrijven) dat de kleine aan de uitgang zit te kloppen..
    Ik voel daar nu veel beweging, is me nog nooit eerder opgevallen.

Voor de rest heb ik zonet het huis maar even weer schoongemaakt. Ik zou me doodschamen als de kraamhulp hier zou komen en overal stof ziet liggen.. Ben anders niet zo'n poetser maar ik zou me wel wat schamen als het haar zou opvallen :)

16. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Spannend Kalush en Mirella! Ik duim voor jullie! :D

Hier rommelt het nog steeds... Hoop zo dat het doorzet! :(

17. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Even een update tussendoor..
    De weeën worden wel heftiger !
    Alleen moet er iets meer regelmaat in komen...
    Het klonk voor de vk. als een BEGIN !
    Dus dat is positief, maar dan nog zou het kunnen afzwakken!
    Vanaf 16,30 is het iig. echt achter elkaar..

Jullie horen het wel..

-x-

18. Samama

Samama Niet meer actief

Spannend mamamirella! Hoop voor je dat het doorzet!

Ben hier net de slijmprop verloren.

19. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Oh.. wordt spannend hierzo!
    Ik hoop (voor mijzelf dan) dat ik hier straks niet de enige meer ben met een dikke buik en dat jullie allemaal al bevallen zijn.. Dat zou voor mij echt frustie zijn ;)

Zet em op dames! Wie weet wordt het een lange en zware nacht voor ons allemaal!

20. Samama

Samama Niet meer actief

Laten we ervoor duimen Kalush!

Deel Deze Pagina