Hier ook sinds een uur om de 5 minuten en duren ongeveer een minuut. Verlies nu ook bloed en net nog een propje, zal dr wel bij horen, toch?
o wat spannend allemaal zeg, houden jullie ons op de hoogte? Kalush, je bent niet de enigste die nog weinig symptomen heeft, wij kunnen elkaar de hand geven , maar we verliezen niet de moed he! Ik hoop snel weer wat te horen!
Meiden wat spannend allemaal! Ik spiek elke dag even of er al vorderingen zijn Ik zie dat Lexie is bevallen! Gefeliciteerd meid! Andere meiden: zet hem op!
Lexie is bevallen! Dat is dan snel gegaan! Gefeliciteerd meid! Hier nog geen veranderingen.. Had mijn hoop wel een beetje op vannacht gevestigd maar helaas.. Nou ja we wachten gewoon af! MamaMirella hoe is het bij jou? Heeft het doorgezet afgelopen nacht? Kalush
bij mij ook nog niks helaas. Ben een beetje kortademig op dit moment...vervelend, maar we doen het gewoon rustig aan vandaag en dan zien we wel!
Ook nog geen gekke dingen gevoeld o.i.d? Ik doe het al weken rustig aan.. Heb nu wel zin in wat actie Nou meid, wij gaan gewoon lekker door, onze tijd zal binnenkort ook wel komen.
En, zijn er nog dames die bevallen zijn............vind het zo spannend voor iedereen. Hier is nog alles rustig .....
Hier ook alles nog rustig al had ik gisteravond het idee dat het begonnen was.. Had best wel een paar keer kramp maar zette helaas niet door. Nou dan wordt het toch echt dinsdag met volle maan.. *zucht* wordt er een beetje moedeloos van. Hoop toch niet dat ik de 42 weken ga halen en dat ik naar het ziekenhuis moet.
dan wordt het inderdaad misschien met volle maan bij ons hihi. Hier ook nog steeds niks loos, word er ook een beetje moedeloos van, maar ja we kunnen weinig anders he! Ik heb morgenvroeg weer een afspraak staan bij de verloskundige dus hopelijk kan ze me dan strippen!
nou meiden we worden wel op de proef gesteld he met ons geduld? hier ook nog niks spannends te beleven. Gisteren speciaal een halve fles Bitter Lemon gedronken, maar het heeft niets geholpen helaas.
Goh, gaat het hier ook al over de volle maan? Haha... Overmorgen is dadelijk iedereen van die dikke buik af hihi..
Wil niemand teleurstellen hoor maar wetenschappelijk onderzoek heeft nooit bewezen dat er met volle maan meer kinderen geboren worden dan op welke andere dag dan ook. Alleen dat er 's nachts meer kinderen worden geboren dan overdag maar dat schijnt te maken te hebben met een hormoon wat je aanmaakt als je tot rust komt enz. Vandaag heb ik vervelende dag gehad, vanacht bijna niet geslapen, overdag wel maar heb me de hele dag duizelig en moe gevoeld. Was 2 uurtjes uit bed en lag alweer op de bank te slapen voor de televisie... verlies veel wit slijm (sorry voor details) en 't ruikt anders dan anders... (ja, ik dacht; zo veel, laat 'k 't s gaan 'beruiken')... maar ik weet niet hoor... Hele dag wel krampjes en steekjes en buik heel lang achter elkaar hard enz... :S begon het nou maar echt, dan hoefde ik er niet telkens zo over in paniek te raken. Moet sowiezo niet natuurlijk maar doe ik toch... zucht... maarja, we moeten maar gewoon wachten. vind het niet echt de moeite om de verloskundige te bellen, jullie wel?
hier begint het ook aardig te rommelen: vannacht verschillende keren best pijnlijke voorweeën gehad en sinds vanochtend bloedverlies. Zometeen toch op controle bij de verloskundige, ben echt benieuwd. Spannend allemaal!
Ik heb ook het gevoel dat het begonnen is. Sinds gisteravond een beetje last van mijn buik, maar dat weet ik toen aan camembert die ik gegeten heb en cake. Nu heb ik sinds vanochtend 8:00 om de 10 minuten krampen in mijn buik (met steekjes in mijn vagina) en dan lage rugpijn. Een vervelend gevoel. Zullen dit weeen zijn of gewoon krampjes? Ook wijkt mijn hond ineens niet meer van mijn zijde. Of zou dit toeval zijn? Ik houd jullie op de hoogte!