Ik ben gisteravond in 3 uurtjes bevallen van een gezonde zoon: Jorit! Van helemaal geen krampen tot het besef dat ik aan het bevallen was, was het klusje al klaar. Details volgen later.
Ik ben zondag bevallen van Damani Keano Ons mooie ventje... Een hele zware bevalling, de details zal ik jullie besparen...
Woei... gefeliciteerd allebei! Ineens kan het snel gaan... wie weet voor de rest van ons ook... enneh... Susy, gewoon nog even geduld hebben hoor, voor jouw kan het beter nog maar even duren he? Ik vandaag overdag weer nergens last van terwijl ik gisteren rotdag had met kramp e.d. maar nu sinds een uur of 19.00 weer kramp en trekt door naar m'n rug... vervelend maar kan ook gewoon weer niets zijn... probeer daar vanuit te gaan want anders blijft het misschien nog een hele poos heel erg tegenvallen... Groetjes, Lieke.
Mama Mirella en Kalush: gefeliciteerd met jullie zoons! Gisterenmiddag ben ik na een stortbevalling van 2 uur en 20 minuten (met zeer pijnlijke rugweeen) bevallen van een kerngezonde dochter. We zijn zo gelukkig! Details komen ook later onder het topic: geboren Liefs Marie
Sjeemig n ware babyboom in dit topic. Meiden van harte met jullie prachtige kleintje, geniet er lekker van!
Zijn er nog meer bevallingen geweest ondertussen van mensen die hier gepost hebben? Bij mij nog steeds niet veel aan de hand, 4 dagen voorweëen gehad maar nu niets meer...
En ja hoor: ik ben ook bevallen! Van een hele mooie dochter Britt. Dinsdagavond om 22.12 uur. Bevalling is goed en snel gegaan, heerlijk thuis geboren. We zijn supergelukkig en ook broertje Brian wijkt niet van haar zijde. Voor alle andere dames: van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Linneke! Zo te horen is 't naar wens verlopen Hoop dat ik ook lekker thuis mag blijven. Geniet lekker van elkaar!