vaag streep?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mariska2005, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Na de bevalling van ons dochtertje heb ik 9 weken nadien nog zulke licht positieve testen gehad. Bij de een duurtnhet langer dan de ander voor je hcg uit je lichaam is.

Ik zou het wel in de gaten houden. Bij mij was er een stukje placenta achtergebleven. Dus als je je niet goed blijft voelen ff je vk of ha bellen.

Vervelend de reactie van je vriend. Niet iets wat je graag wil horen. Maar door de geboorte van julliendochter zijn er zoveel dingen veranderd, dat hij miss niet zo goed wist hoe hij hier op moest reageren. (Al vind ik zo een reactie zeker niet juist) misschien had hij er op her moment dat hij het zij al spijt van, omdat hij er niets op zegt als jij aangeeft het te willennhouden mocht het zo zijn.

2. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Ìs ie helemaal maf geworden om zo te reageren? Groot gelijk meid! Maar misschien was het de schrik bij je vriend en heeft hij even de tijd nodig om het te laten bezinken, dat kan wel eens gebeuren natuurlijk. Soms wordt er dan te makkelijk iets kwetsends gezegd.

Goede tip hierboven om even contact met gyn/vk op te nemen als je test lang licht positief blijft om te checken op evt placentarest. Dat heb ik ook wel eens gehad en toen had ik dus twee maanden later alsnog een curettage aan mn broek :( Niet leuk, maar je kunt het maar beter weten om latere ellende te voorkomen.

Succes

3. mariska2005

mariska2005 Actief lid

6 jun 2007
    250
    47
    28
    Vrouw
    Ik heb net ff goed gesprek gehad met manlief en hij heeft heel veel spijt wat ie gezegt heeft en neemt zn woorden terug.het was totaal niet zn bedoeling om dat te zeggen maar hij was idd in grote shock.en hij zegt ook als het zo is dat ie wel heel blij ermee is en dat we samen onze verantwoording nemen.en dat het wrl zwaar gaat zijn maar dat we het samen gaan redden met onze wondertjes.ik ben nu wrl heel blij dat hij er nu anders over denkt en dat als het zo is dat hij ook heel blij is.ja ik wacht het gewoon af bij de volgende test kijken wat dat aangeeft en dan naar gyn afspraak maken als het onduidelijk blijft.dank jullie wel allenaal dames voor jullie reacties

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wanneer ga je weer testen dan?

5. Dunc1984

Dunc1984 Bekend lid

15 jun 2011
    532
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben zeer benieuwd naar je volgende test!

6. mariska2005

mariska2005 Actief lid

6 jun 2007
    250
    47
    28
    Vrouw
    Dinsdag ga ik weer testen laat ik jullie weten

7. Vertrouwen

Vertrouwen Niet meer actief

Fijn dat het uitgesproken is en dat hij wel zijn verantwoordelijkheid wil nemen mocht er toch een zwangerschap zijn. Ik ben benieuwd naar de test van dinsdag. Succes! Hopelijk is de test dan lichter of negatief en anders inderdaad even de verloskundige inlichten. Want net wat sommige al zeiden, misschien nog placentaresten.

8. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Hoe was je test vandaag???

9. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Ik ben ook benieuwd naar je test!

10. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
  11. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    en en en?

12. mariska2005

mariska2005 Actief lid

6 jun 2007
    250
    47
    28
    Vrouw
    Hallo dames. Het is me niey gelukt test te halen vandaag kleine is ziek:( zodra ze beter is kan ik

13. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Jammer.. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

14. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Je kan je vriend toch op pad sturen of hem even bij de kleine laten blijven?!?

15. mariska2005

mariska2005 Actief lid

6 jun 2007
    250
    47
    28
    Vrouw
    Ja klopt .maar hij moest werken en daarna kwam hij thuid en had hij geen zin meer.vandaag heeft hij vrij dus ga ik naar de action test halen die zijn goedkoop zag ik.hopelijk ook net zo goed.nou ja heb zaterdsg als laatst getest dus moet duidelijk zijn vandaag.ben benieuwd

16. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    succes! en als ik jou was ging ik ook ff naar het kruidvat voor een pakje 2v5.. just incase..

17. mariska2005

mariska2005 Actief lid

6 jun 2007
    250
    47
    28
    Vrouw
    Hallo dames.heb zojuist getest van action.en daar verschijnt een vaag licht streepje.dus ben niet zwanger gelukkig.hopelijk wordt ik gauw ongesteld.dank jullie wel dames voor reacties liefa mariska

18. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    hey mariska.. heb je een foto van de test? tja ik weet niet of dat wat zegt.. heb je na de bevalling al eens een witte test gehad dan?
    liefs

19. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Dan denk ik dat er nog HCG van de bevalling in je lichaam zit.

Zou het wel goed in de gaten houden en eventueel volgende week weer testten totdat ze wit zijn anders even laten prikken bij de huisarts .

je slikt de pil maar je bent niet begonnen op de eerste dag van menstruatie dus hij is of was niet veilig

20. mariska2005

mariska2005 Actief lid

6 jun 2007
    250
    47
    28
    Vrouw
    Hoi romana smiley3 nee heb geen foto gemaakt ervan want beschouw het als negatief.tenzij action test niet zo gevoelig is? Ik weet niet twijfel nu of ik geen kruidvat moet halen omdat die wel gevoeliger is kijken of die donkerder wordt dan de eerste kruidvat wat ik deed.zoniet dan is het 100 procent zeker dat ik niet zwanger ben.wat denken ervan jullie dames

Deel Deze Pagina