Ik zou met de KV doortestten action is minder gevoelig En je bent al een week aan sukkelen bijna als je echt zwanger bent moet een CB digitaal dat ook aangeven!
Het is altijd beter om met 1 soort test te testen, dan kun je zien wat voor opbouw (of afbouw) er is. Ik zou niet zomaar aannemen dat je niet zwanger bent... Eerlijk gezegd zou ik als ik jou was je huisarts of verloskundige even bellen en je verhaal uitleggen. Een placentarest kan ook de posi test veroorzaken, maar dat moet dan ook even goed in de gaten gehouden worden (kan infectie veroorzaken). Succes!
Dank jullie wel dames.ik zal dan ff kruidvat halen.en ik moet zo wie naar de gyn heb al afspraak staan 29ste voor nacontrole.dan weet ik meteen of er nog placenta zit.
Is er iemand die mij danook kan helpen? Ik zie wel een lijn, maar hij is niet net zoals de controle lijn, betekent dat dat ik sowieso nog eens moet testen of is het raak..?? Had al 4 testen omo wit afgelopen weekend.. hoop opgegeven, maar denk toch mn NOD verkeerd berekent, is nmlk de eerste ronde.. wie helpt me.. zit hier te shaken...http://www.zwangerschapspagina.nl/members/75631-albums12817-picture78507.jpg
Duidelijke test en hij hoeft niet net zo donker te zijn Wel apart idd dat de Tstreep donkerder is maar beide een duidelijke roze lijn! idd effe je eigen topic openen word zo verwarrend