Dank je wel voor je berichtje ben wel.nog onzeker wordt pas blij met een duidelijke streep. Ook spannend voor jou hopelijk voor jou ook oplopende test
Dank je wel voor je berichtje .durf nog niet heel blij te zijn pas als het duidelijke streep te zien is
Mooi hoor! Je test is al mooi opgelopen. Gewoon iedere dag testen hihi. Zo duur zijn die testen gelukkig ook niet. Nu op naar een knaller
Dank je wel voor je bericht .Ja had al gister 2 doosjes erbij gehaald dus kan de komende 4 dagen nog testen .:-D
Inmiddels kruidvat test gedaan had een duidelijk streep verwacht maar vindt het nog licht voor 1 dag voor nod aar ligt voor 1 dag voor nod
Hallo dames . Ik ben 3 dagen geleden helaas gaan bloeden en me testen worden niet duidelijker dus kan ik ervan uit gaan dat het mis gegaan is ? En hoelang blijft het hcg nog in je lichaam zitten?
Wat jammer! Verschilt heel erg per persoon hoelang dat in je lichaam blijft. Ik had op latere termijn een miskraam en dat duurde heel lang. Bij een vroege miskraam over het algemeen wat sneller.
Wat verdrietig. Het hoeft geen miskraam te betekenen hoor. Ik zou even contact opnemen met de verloskundige. Hcg kan nog lang in je lichaam zitten. Afhankelijk van veel factoren. Sterkte
Erg verdrietig. Bij mij waren de testen vrij snel negatief na het bloeden, maar dit verschilt per persoon en hoe ver je was. Hoeveel dpo zit je? Misschien dat het geen miskraam is? Sterkte.