Hallo dames, Even een vraagje aan jullie. Deze zwangerschapstesten zijn gedaan met steeds 24 uur ertussen, dus iedere dag eentje. De uitslag was wel steeds pas wat later te zien, ca na 10 minuten en werd dan steeds donkerder. Binnen de 5 minuten was alleen een heeeeel vaag lijntje te zien. Maar als je ze allemaal bij elkaar ziet, lopen ze toch wel redelijk op. Wat vinden jullie? Of moet ik er geen waarde aan hechten omdat ze pas echt kleurden NA 10 minuten? Groetjes, Mariek
Normaal zeggen ze dat je niet buiten afleestijd mag kijken maar merk zelf ook dat vaak dan pas een duidelijke uitslag er is. Jij hoeft niet te twijfelen, hartstikke zwanger! Gefeliciteerd!
Je bent zwanger gefeliciteerd! Al laat ik ze 10 dagen liggen bij mijn komen ze echt niet hoor . En 10 minuten is nog niet zo heel lang.
Wil uiteraard geen roet in het eten gooien, maar dit lijken me kruidvat testen en ik dacht te lezen dat deze na 5 minuten niet meer betrouwbaar waren? Denk dat in jouw geval, Marieke29, een Clearblue met Zwanger/Niet zwanger (eventueel met aantal weken erbij) uitkomst biedt?
kruidvat droogt langzaam op als de streepjes er binnen de tijd stonden ben je zeker zwanger! je zou zelfs al een cb digital kunnen doen en bovendien zijn deze streepjes erg duidelijk en oplopend : van harte!!
Hoi mariek, Bij mij precies zo.. binnen de 5 minuten een tuurlijntje en binnen 10 minuten goed zichtbaar.. gister de cb gedaan en zwanger!! Dus jij ook gefeliciteerd!! Liefs
Mijn eerste kv testen waren heel licht en buiten de tijd. Daarna duidelijk, ook nog buiten de tijd. Ben toch echt zwanger hoor! En jij ook zeker weten!! gefeliciteerd!! Uiteindelijk na 1 of 2 weken knalde hij direct met een paar seconde positief. Geniet ervan
Bij de meeste heb ik gezien dat als er binnen 15 min een streep kwam was ie ook echt positief, dus gefeliciteerd!!
Als er binnen de tijd wel al een streepje staat is hij gewoon positief! Ze lopen ook mooi op dus denk echt wel dat je zwanger bent. Gefeliciteerd!
Dank voor jullie reactie. Wat spannend allemaal. Heb er opzich ook wel een goed gevoel over, maar bij mijn andere drie zwangerschappen (waarvan 2 miskramen) had ik met dit termijn (13 dpo) al knallers van testen. Dus beetje onzeker ben ik wel. Maar een streep = HCG = zwangerschap en of dit dan goed blijft gaan is gewoon afwachten. Zit niets anders op dan afwachten... Groetjes, Mariek