Goedemorgen dames, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen (en blij maken!) Ik heb vanmorgen 2 zwangerschapstesten gedaan. De k2v5 en de cb plus, en bij allebei zie ik een vaag 2e streepje en bij de cb een vage plus.. Ik moet eigenlijk pas zondag ongesteld worden, maar ik kon niet wachten om een test te doen. Hoe kan ik hier een foto van plaatsen? Alvast bedankt! Groetjes, Renske
Oooh echt? Kan het haast niet geloven, haha! Onze dochter is nog maar 5 maanden, maar we wilden ze kort op elkaar...dus dat gaat waarschijnlijk goed komen! Bedankt meiden! Iemand nog meer ervaring met 2 kinderen zo dicht op elkaar?
Hoi Wintersun, ik zie nu dat jij ook nog maar heel kort zwanger bent. Wanneer is je uitgetelde datum?
5 oktober, heb gister (3dagen voor nod) positief getest In het zwangeschapslijsten forum is al een 1-15 oktober groep aangemaakt, als je zin hebt mag je mee kletsen
gefeliciteerd! Hier ook de kids dicht op elkaar (jan 2010, feb 2011, juli 2012 en nummer 4 verwachten we eind mei) geniet ervan!