kan dit..?? 2 weken na curretage..??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door maybe3, 25 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Hallo,

2 weken geleden heb ik een curretage gehad. Heb daarna 3 dagen bloedverlies gehad waarvan de laatste dag alleen wat bruinig bloedverlies. Paar dagen daarna weer wat helderrood. M,n zw-testen zijn nu zo goed als negatief (lees tuurstreepje) Voor de grap heb ik een ovu test gedaan. Nu lijkt deze mij wel positief maar kan dat zo snel..??

graag jullie mening.. (test is van testjezelf)

groetjes maybe

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

sorry ovutest is van testpoint

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Als je een tuurzwangerschapstest hebt, zou het me niet verbazen als deze test reageert op hcg. Dat kunnen ze sneller doen dan een zwangerschapstest

4. maybe3

maybe3 Niet meer actief

babke: bedankt voor je reactie.. daar zat ik inderdaad ook aan te denken maar hij is wel ineens erg duidelijk vandaar dat ik me even afvroeg.

5. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    kan heel goed hoor! Ik heb 1 feb een miskraam gehad en had 1 maart een positieve zwangerschapstest!
    Ik zou het gezellig maken vanavond! ;)

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja sowieso wel klussen hoor ;)

7. maybe3

maybe3 Niet meer actief

bedankt voor jullie reacties.. Had gister ook wel rugpijn en pijn in m,n onderbuik.. en normaal had ik dat altijd rond m,n eisprong. Dus dat was ook een rede dat ik tegen mijn man zei dat ik gewoon voor de grap is een ovu test ging doen. En binnen een halve minuut was hij zo donker. Dus ga het zowieso gezellig maken. Maar is het ook niet zo dat je HCG al sneller uit je bloed is dan uit je urine en dat m,n zw-test gereageerd heeft op wat restjes..??

8. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik ben 4 weken gecuretteerd en ben precies na 28 dagen weer ongi!

9. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@juffie: bedankt voor je reactie. Ja m,n zwangerschapstest is nu wel heel erg licht. Ongeveer net zo licht als toen ik 5 dagen voor NOD posi testte

10. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Zelf maakte ik nog wat hcg aan na curretages, tot zelfs 6 weken erna. Moest dan elke week prikken op hcg.

Maar je kan makkelijk nu al je ei hebben hoor!! Haha tijd om te klussen.

11. maybe3

maybe3 Niet meer actief

ukoldaatje: Clear blue met indiator gaf afgelopen donderdag 12 weken aan dus m,n hcg daalt goed (was net voor curretage 25000)

net voor de zekerheid de gyn gebeld en even de vraag voorgelegd en ondanks dat k2v5 nog licht posi test grote kans dat dit toch m,n ei is. omdat inderdaad in m,n bloed m,n hcg wss al weg is en via m,n urine nu de laatste beetjes komen..

helaas is manlief tot 17:00 aan het werk en heeft vandaag een rit naar antwerpen (chauffeur) hopelijk mag hij optijd gaan rijden is hij voor de files terug :):p

Deel Deze Pagina