Wie ook zwanger geworden met 1 eierstok?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door AnnaS, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi meiden,

    Zit toch met een vraagje!

    Zijn hier ook meiden die maar met 1 goed werkende eierstok ook vrij vlot zwanger zijn geworden?
    Of heeft dat ook nog wel een tijdje geduurd?

    Omdat mijn linker is verkleefd en de rechter eiestok wel open is, kan het wel langer gaan duren dat ik zwanger zou worden zei de gyn.

    Groetjes Anna.
     
  2. senna1979

    senna1979 Fanatiek lid

    3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Mijn moeder is binnen een paar maanden zwanger geworden van mij (is weer ff geleden), achteraf bleek dat de andere eierstok verstopt zat en dat ze door 1 eierstok zwanger was geraakt (daar kwam ze achter toen ze van mijn broertje zwanger wilde worden, dit lukte niet).
    Mijn moeder heeft de andere eierstok door laten spuiten en toen was ze weer vlot zwanger.

    Ik wens je veel geluk en ik hoop echt dat je vlot zwanger wordt.

    Veel liefs van Senna
     
  3. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Mijn zus, is tot 2 x toe heel gemakkelijk zwanger geraakt, ondanks dat ze 1 eierstok mist.
    De 1e werd bevrucht tijdens haar huwelijksreis, terwijl ze pas gestopt was met de pil.
    En de 2e is bevrucht door de pil heen, i.v.m. een antibiotica kuur.
    Dus er is zeker hoop!!!
     
  4. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik ben inmiddels wel 6 maanden verder met zwanger worden en in tussen een laparoscopie achter de rug.
    Blijk dat ik behoorlijke verklevingen had die ook zijn verwijderd en ook wat littekenweefsel.
     
  5. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    mijn schoonmoeder is ook vrij snel zwanger geworden ondanks dat ze maar een eierstok had
     
  6. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    na mijn bbz ben ik na 2 maand zwanger geworden. Ze hebben bij mij de linkereileider weggehaald. Tot nu toe gaat alles nog goed. goeie echo's gehad en 2 keer hartje gezien en 1 keer gehoord.

    Dat wat de gyn zei hebben ze ook tegen mij gezegd. ze hadden mij niet meer zo snel terug verwacht. ze hadden gedacht aan ongeveer een half jaar tot een jaar voordat ik weer zwanger zou worden.
     
  7. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    bij mij is 1 eileider verwijdert en 2 maal een cyste in mij eierstok.

    Ik mocht het eerste jaar niet zwanger raken na de beide operatie's, maar toen ik toestemming had ben ik de 2 poging zwanger geraakt erg snel dus.

    Voor de operatie's heb ik een aantal miskramen gehad.
     
  8. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Hallo Deborah,

    Ik lees dat bij jou een eiler verwijdert is en dat je twee maal een eileider hebt moeten laten verwijderen en dat je daarvoor een paar miskramen hebt gehad. Ik heb nu twee miskramen gehad en bij de controle na een curettage zag de gyn een afwijking in de eileider. Zijn eerste vermoeden was een bbz, gelukkig bleek mijn bloed goed te zijn. Misschien is het wel een cyste. Helaas heb ik de gyn zelf nog niet gesproken. Ik ben erg aan het gissen wat er dan allemaal mis kan zijn en of het verband heeft met de miskramen. Ik voreg me na het lezen van jouw berichtje of in jouw geval de miskramen iets te maken hadden met de cystes. Als je er niet op wil beantwoorden, dan begrijp ik dat hoor. Je kan me ook een PB sturen. Ik hoor heel graag van je.

    groetjes,
    Cleo
     

Deel Deze Pagina