Hoi, Ik ben voor het eerst ovulatietesten gaan gebruiken. De dipsticks van de site. Nou ben ik benieuwd of er mensen zijn die wel een eisprong hadden maar geen streepje ofzo. Ikzelf heb al een paar dagen slijm. Vandaag zelfs zoveel dat ik soms het idee heb dat ik het voel lopen. Dat is dan niet, maar dat lijkt. Het is doorzichtig en ontzettend rekbaar. Maar mijn ovulatietest geeft nog steeds geen streepje aan. Alleen gister een heel vaag streepje. Net zichtbaar, maar niet zo dik als de teststreep en dat moet volgens de gebruiksaanwijzing. Vandaag was alleen de teststreep er weer. Ik heb wel wat pijnlijke borsten zoals anders rond de eisprong en wat spierpijn in mijn onderbuik, zoals anders rond de eisprong. Dus wat moet ik hiervan denken? Iemand een idee? Groetjes!
wanneer ben je begonnen met testen en hoe lang is je cyslus? de ovulatietesten geven een komende eisprong aan, dus misschien dat die van jouw net geweest is?
Ik ben begonnen op dag 9, dus afgelopen maandag. Ik heb een gemiddelde cyclus van 28 dagen, (soms 1 of 2 dagen meer soms 1 of 2 dagen minder). Dus volgens het boekje zou het dit weekend moeten zijn.
je geeft aan dat je een gemiddelde cylus van 28 dagen hebt. is deze soms ook langer? je eisprong hoeft ook niets perse op de 14e dag te vallen, bij sommige vrouwen is dit eerder, bij anderen later. misschien test je niet helemaal goed? heb geen idee hoor, opper maar wat. wellicht hou je em niet lang genoeg in de urine? mijn advies is door te gaan met de testen totdat je echt duidelijk een dikkere streep hebt. er valt nu eigenlijk nog niet iets van te zeggen, had je graag iets anders verteld
In ieder geval bedankt dat je al gereageerd hebt. Misschien ben ik wel gewoon te bang dat ik geen eisprong zou hebben ofzo. Ik weet het ook niet. Ik wacht het nog wel af. Vond het alleen vreemd van dat vage streepje. Weet ook niet of er langzamerhand een streepje komt of dat het er ineens is.
ik heb ze ook eent ijdje gebruikt, was op zich in de aanloop geen peil op te trekken. vaag streepje-geen streepje-vaag streepje-opeens dikke streep. haha maar het klopte wel steeds ongeveer met mijn cyclus en ik werd ook behoorlijk netjes 13 tot 15 dagen daarna ongesteld. ik kan me je schrik voorstellen hoor, dat was voor mij de reden om te beginnen met de ovu testen. ik hoop dat je snel een dikke streep hebt, zowel op een ovu test als daarna op een zwangerschapstest
Gelukkig. Stelt me voorlopig even gerust. En ik hoop het ook! Voor ons allebei en voor alle anderen trouwens ook. hihi
alle leden zijn gewoon deze maand zwanger, vind dat best een goed voornemen met een mooie geboortegolf haha
Ik zit nu in de tweede ronde met ovulatietesten, heb eerst ook vage streepjes, totdat ik een dag echt een duidelijke streep heb, dus als ik jou was zou ik nog even doortesten, misschien heb je je eisprong toch iets later dan je dacht? Ik heb hem nu al 2 keer pas op dag 20 en 22 gevonden, maar wel een langere cyclus. Succes! Groetjes Jelske
hoi ik ben zelf ook bezig met ovutesten heb precies het zelfde licht streepje geen streepje dan weer licht. dus had zelf ook zo iets wanneer wordt het nou een dikke steep en ook bang dat ik geen eisprong heb.dus ging ook al 2 keer per dag testen maar vandaag was hij erg goed zichtbaar volgens beschrijving nog wel negatief dus ik hoop dat ik morgen een dikke vette streep heb. volgens mij banner zou ik me eisprong al gehad hebben. en bij ff zou ik hem morgen hebben. maar goed we testen gewoon verder en dan zien we wel. s6 allemaal en hopen dat er deze maand overal dikke strepen zijn. liefs patricia
hoi hoi vanmorgen was me ovutest een licht streepje nu vanavond 2 dikke strepen. dus ik ben blij dat ik 2 x per dag test oo ben zo blij s6 allemaal liefs patricia
hoi ramona jaaa echt wel vanavond gaat me manneke eraan whaha. en morgen en overmorgen natuurlijk. dus nu weet iedereen wat we vanavond gaan doen liefs patricia
hoi claartje djw heb ook maar meteen een foto ervan gemaakt en in me album gezet raar he dat je zo blij kunt zijn met alleen al een positieve ovutest liefs patricia
niks raars aan hoor! ik vond het ook lekker om een soort van bevestiging te hebben, dát ging in ieder geval goed. ik gebruik ze nu niet meer, heb gemerkt dat iks teeds ongeveer op schema zit een aangezien wij heel rgelematig vrijen zal het daar niet aan liggen. maar om even zeker te weten dat je eisprong hebt en in jou geval wat later dan verwacht, dat is gewoon heerlijk en wordt je natuurlijk blij van. een héél fijn weekend alvast
Altijd fijn om te lezen dat er meerdere twijfelen. Wij zijn net terug van een heerlijk weekendje weg, maar ik heb telkens gewoon getest. Vrijdag was er nog helemaal niks te zien, maar gister was er een mini vaag streepje, en vandaag is het weer een stukje duidelijker. Helaas nog niet duidelijk genoeg, maar misschien morgen? We gaan gewoon door!
Gefeliciteerd trouwens, claartje! Ik had nog niet gezien dat je zwanger bent. Ik hoop je voorbeeld te volgen! hihi
ik heb die testjes gebruikt, maar ik vind ze niet zo goed werken. Steeds hele lichte streepjes, terwijl de clearblue twee dikke strepen geeft... succes er mee in ieder geval!
ik heb ze ook gebruikt die dipsticks foto staat in mijn album... bij mij vond ik hem best wel duidelijk toch?