Mijn ovulatietesten zijn al 4 dagen positief, hoe kan dit?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Fritsie7, 4 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fritsie7

    Fritsie7 Fanatiek lid

    31 dec 2017
    1.470
    931
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Wie kijkt er met me mee en wie geeft me goede raad?

    Ik heb al sinds vrijdag positieve ovulatietesten.. alle merken geprobeerd en allemaal positief; inclusief clearblue digital die bij mij echt altijd negatief is.

    Ik heb afgelopen week een zwangerschapstestje gedaan; omowit.
    Hoe kan t dan dat ik nu al 4 dagen positieve ovulatietestjes heb?

    [​IMG]
    Deze foto is van vrijdag 1 juni

    [​IMG]
    Opgedroogde testjes maar deze waren allemaal positief

    [​IMG]
    Tussendoor is de blauwe iets lichter geweest, maar liep de volgende dag weer op. Deze waren ook bijna allemaal positief.

    Vandaag is clearblue digital nog steeds positief en 2besure ook.
    Nogmaals.. ik denk niet dat ik zwanger ben, aangezien de test vorige week omowit was.
    Wat kan dit zijjn? Gewoon een extreem lange LHpiek aangezien ik (in de mmm) al een halfjaar op mijn menstruatie/eisprong wacht?

    En wanneer kan ik mijn eisprong nu verwachten?
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.565
    15.059
    113
    Nabij Utrecht
    Van de onderste foto vind ik er geeneen positief.
    Van de middelste vind ik alleen de onderste positief.

    Vd bovenste vind ik ook alleen de onderste blauwe en de cb positief.

    Op welke datum heb je die gedaan??
     
  3. Fritsie7

    Fritsie7 Fanatiek lid

    31 dec 2017
    1.470
    931
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Klopt, van de middelste foto is de onderste test nog niet ingedroogd en de rest wel. Als ze opdrogen zien ze eruit zoals de testen erboven.

    De onderste foto zijn allemaal opgedroogde testen, geloof me ze waren allemaal zo knal als op de bovenste foto ;)
    Die groene test van de bovenste forp werd na het maken van de foto zelfs nog wat donkerder.
     
  4. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    De LH-piek kan meerdere dagen duren, dat is normaal. Je rekent echter met de eerste positieve test.
     
  5. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Maar heb je dus ook al 4 dgn een positieve CB? Want dan zou ik toch voor de zekerheid een zwangerschapstest doen denk ik... want 4 dgn is wel een erg lange piek.
     
  6. Fritsie7

    Fritsie7 Fanatiek lid

    31 dec 2017
    1.470
    931
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja al 4 dagen een vaste smiley bij clearblue. Wanneer zou mijn eisprong dan zijn als ik tel vanaf de eerste positieve test?
     
  7. Fritsie7

    Fritsie7 Fanatiek lid

    31 dec 2017
    1.470
    931
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Zwangerschapstest was trouwens negatief...
     
  8. Fearfull

    Fearfull Bekend lid

    11 jan 2018
    986
    293
    63
    Vrouw
    Huh vreemd. Ik gebruik die cb in het roze ook en die geeft echt max 2 dagen zo een smiley. Maar 4 dagen is wel errug lang. Hm je hebt negatief getest ok.. heb je vandaag weer wel positief getest met een ovulatie test?

    En heel even off the record maar je ondertekening. Moet het geen hypofysetumor zijn ipv hersentumor? Want dat wil je niet hebben namelijk.. :$ (was namelijk ook bekend met prolactinoom)
     
  9. Fritsie7

    Fritsie7 Fanatiek lid

    31 dec 2017
    1.470
    931
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Cb was vandaag en vrijdag positief. Zaterdag en zondag heb ik cb niet gebruikt. Wel andere testen en die zijn alle 4 de dagen positief geweest...
     
  10. Fearfull

    Fearfull Bekend lid

    11 jan 2018
    986
    293
    63
    Vrouw
    Dan denk ik dat je gewoon OF een lange LH piek hebt gok maar wat of over een paar dagen weer een zwangerschapstest ertegen aan moet gooien. Kan me anders ook niets bedenken maar blijf je wel volgen ben benieuwd :)
     
  11. Fritsie7

    Fritsie7 Fanatiek lid

    31 dec 2017
    1.470
    931
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik zal je op de hoogte houden! :)
     
    Fearfull vindt dit leuk.
  12. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.978
    1.638
    113
    Je bedoelt niet die van vorige week neem ik aan. :(
    Dan zou ik even je arts bellen want een lh-piek van zoveel dagen ken ik niet.
     
  13. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.565
    15.059
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou niet meer met zoveel verschillende merken testen en alleen verse resultaten op de foto zetten.
    Ik vind je foto's namelijk enorm onoverzichtelijk. Kan ooktotaal niet zoen welke test van welke datum/tijd is etc).

    Dat maakt het voor mij moeilijker om te beoordelen.
     
    Fritsie7 vindt dit leuk.
  14. brownie1992

    brownie1992 Bekend lid

    9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw
    Hier is cb altijd 3 dagen smiley. Dus het kan dat die langer zichtbaar is. Action maar 2 dagen. Denk dat cb gevoeliger is
     
    MinnieM en Fritsie7 vinden dit leuk.
  15. Fritsie7

    Fritsie7 Fanatiek lid

    31 dec 2017
    1.470
    931
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Cb was vanochtend negatief en Fertility Friend geeft nu een kruis op afgelopen zaterdag. Dan zal het toch wel allemaal goedkomen :roflmao:
     
  16. DN2017

    DN2017 Fanatiek lid

    1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Fritsie7 vindt dit leuk.
  17. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.565
    15.059
    113
    Nabij Utrecht
    Je eisprong was niet zaterdag hoor :):)
    Hij zet hem nu daar vanwege je waterige afscheiding die je hebt ingevuld. :)
     
  18. Fritsie7

    Fritsie7 Fanatiek lid

    31 dec 2017
    1.470
    931
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    #18 Fritsie7, 5 jun 2018
    Laatst bewerkt: 5 jun 2018
    Dat heb ik er ook uit gehad en dan geeft ie m nog hoor... o_O

    Hmmm edit... als ik de piek verwijder is t kruis weg.
    Wie kan dit uitleggen? Heb ik nu wel of geen eisprong gehad en waarom dan wel een piek?
     
  19. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.565
    15.059
    113
    Nabij Utrecht
    Een piek geeft geen garantie op het volgen van een eisprong.
    Zeker wanneer je een hele lange cyclus hebt, met wat ik denk, ook verhoogd lh hormoon, zal je veel (bijna) posi ovu testen hebben maar zonder volgende eisprong.

    Het beeld wat ik bij jou zie doet me echt enorm denken aan pcos. Zeer piekend tempkaartje, verhoogd lh hormoon en zeer lange cyclus.
     
  20. Fritsie7

    Fritsie7 Fanatiek lid

    31 dec 2017
    1.470
    931
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik loop al een tijdje bij de gynaecoloog, maandag krijg ik te horen of we weer gaan starten met Clomid.
    Ze vermoedde eerst inderdaad ook pcos, maar later bleek mijn prolactine verhoogd. Dat had te maken met een prolactinoom, welke ervoor zorgde dat mijn cyclus (nu al meer dan een half jaar) door de war was. Ik ben sinds november daardoor niet meer ongesteld geweest en heb tussendoor een keertje clomid geprobeerd. Daar kwam weer uit dat ik te weinig progesteron aanmaakte ivm die prolactinoom dus dat moest eerst op orde gebracht worden. Prolactinegehalte is inmiddels perfect en nu wachten we tot mijn cyclus op gang komt. Als ik voor de 11e niet ongesteld ben geweest, gaan we dus kijken of we kunnen starten met clomid.. hopelijk dan meer duideljkheid. Nu weet je een beetje mijn verhaal en waarom mijn temperatuurkaartje zo krom is haha.
    Lief dat je met me mee wilt kijken, ik lees al dat jij er meer verstand van hebt dan ik!
     
    Neeltje1985 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina