Hey dames, Ik heb eventjes een vraag. Eergisteren hebben we geklust. (manlief kwam op tijd terug van werk, hij zou twee dagen afwezig zijn.) Gisteren had ik mijn eisprong. Maar gisteren had ik zo veel buikklachten. Zou het misschien kunnen dat ik zwanger zou kunnen raken. Ik wil geen psychise klachten hebben. Maar ik was vandaag best misselijk... Maar dat kan toch nog niet. Ik hoop natuurlijk wel dat het raak is. OOOw duimen jullie mee. We hebben het voor de zekerheid gisteren nog s gedaan. Maar nu wil ik het eigenlijk eventjes niet hoor. Elke dag klussen pfff is niks voor mij. Ik hoop dat het al raak mag zijn!
haha spannend meestal voel je die symptomen nog niet zo vroeg maar ik heb al van genoeg mensen gehoord die het ook al zo vroeg voelden en zwanger waren dus hopen maar dat het bij jou ook zo is dan!
denk niet dat je misselijk bent van een zwangerschap want dat zou nog niet eens kunnen je kan ook een beetje naar zijn van je ei over 12 dagen ong kun je testen dus afwachten
Ja klopt ik ben vrijwel altijd wel misselijk.(maagzweertje). Maar heb het nu extra denk dat ik er te veel mee bezig ben. Maar ik hoop het wel natuurlijk. 28 december kan ik gaan testen pfff dat duurt nog wel lang. Stel dat ik het nu nog niet raak is. Kan het nog zijn dat ik zwanger zou kunnen raken. Want inmiddels heb ik mijn eisprong al gehad?
Hi! Ja dat kan, als je voor je eisprong hebt geklust bestaat er de 'kans' dat je zwanger kan raken. En dit geldt voor iedereen zo Maar je zwanger voelen kan niet, want voor een eventuele bevruchting is het nu wat vroeg om enige symptomen te kunnen hebben. Wat je nu voelt is allemaal van de eisprong die je hebt gehad. succes.