hallo.. 21-09-11 een test gedaan kwam na een kwartier een heel licht streepje.ik heb al meer dan 2 weken last van de buik en mijn borsten doen zeer. net of je ongi moeten worden maar dan iets erger, en laast heel veel last van de rug gehad. wat ik normaal nooit heb..23-09-11 ik heb van morgen weer test gedaan en weer een licht streepje. het is een test van de etos. je ziet wel een streepje. je moet wel een beetje kijken maar het zit er wel.. ik kan geen foto maken wordt het onduidelijk heb het al geprobeert. ik moet volgende woensdag ongi worden. 28-09-11.
Dan ben je idd nog vroeg met testen ik zou de testen van kruidvat 2v5 is doen zijn veel gevoeliger,s6 met testen
Streep is streep, maar je nod is pas volgende week, dus echt nog even geduld hebben of het allemaal goed gaat! Succes!
Een streep is een streep, maar pas wel op met te vroeg testen... Ik reageerde bij mn dochter erg heftig op de zwangerschap. Vorige week moest ik ineens spontaan spugen 's ochtends opweg naar 't werk dus de volgende dag een test en jawel een heel licht streepje! Mn man en ik helemaal in de wolken, we waren weer zwanger! Maar 2 dagen na mijn NOD werd ik toch ongesteld! Als ik niet zo vroeg getest had, dan was ik 'gewoon' wat zwaarder ongesteld geweest met wat meer kramp, maar nu heb ik voor mn gevoel echt een miskraam(pje) gehad... Ik test in het vervolg dus nooit meer voor mijn NOD!
Hey hey, Vandaag ook een test gedaan. Streepje (zie mijn avatar) is nog wel vaag maar denk en hoop dat het raak is..!
Maar als je 1 week na je eisprong zit (een week voor je NOD zeg je), dan kan je toch als je al 2 weken last hebt van klachtjes, deze toch onmogelijk als zwangerschapsklachtjes beschouwen?
Die is heel scherp, daar had ik overheen gelezen Kunnen dus niet al 2 weken zwangerschapsklachten zijn! Zou nog even rustig een weekje afwachten...
Summie@ Ik hoop voor je dat zwanger bent. Maar zo vroeg al testen?? lijkt me idd dan gek dat dat al zwangerschap kwalen zijn. En voor nod kan je heel erg van een koude kermis terug komen als je in eens wel ongi word. Meis maak je zelf nou niet zo gek en heb geduld , test na je nod. Als je een foto hebt kunnen we meer helpen.