Vaag streepje?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door , 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ik kon het niet laten, omdat ik af en toe misselijk ben heb ik véél te vroeg een testje gewaagd... 3 dagen voor NOD, en ik krijg een vaag roze streepje, je moet echt goed kijken en onder een lamp zie je het nog beter.

    Wat moet ik hiervan denken?
     
  2. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ooowwh spannend!
    Ik zou over twee dagen nog een keer testen om het zeker te weten. Over twee dagen heb je ook je NOD, lees ik.

    Wel spannend, hoe je ons op de hoogte?
    Ik zal voor je duimen!
     
  3. casedy

    casedy Actief lid

    25 feb 2007
    256
    0
    0
    ja spannend idd.
    Maar je weet wat ze zeggen een streepje is een streepje toch.

    Maar zou voor de zekerheid het over een paar dagen nog een keer proberen.

    Dan moet ie als het goed is duidelijker zijn.

    ik zal ook voor je duimen
     
  4. Niet meer actief

    ik zou idd over een paar dagen nog eens testen
    hopelijk is ie dan weer positief
    succes ;)
     
  5. Niet meer actief

    Ja ik ga zeker binnen enkele dagen nog eens testen! Ik ben af en toe vaag misselijk, vannacht werd ik om 1u wakker omdat ik naar toilet moest en om 6u omdat ik honger had :(

    Vanmorgen weer mijn temperatuur genomen, en die was 37,2... maar ik heb het temperaturen nog niet echt onder de knie dus geen idee of dat goed is of dat het nog steeds omlaag kan schieten...
     
  6. Sablovesgeof

    Sablovesgeof Actief lid

    4 jun 2007
    141
    0
    0
    Banner test
     
  7. Niet meer actief

    Vandaag hou ik een negatieve clearblue test in mn handen. Ik voel me nu niet misselijk, en heb steken linksonder in mijn buik alsof mijn ms eraan komt. Ik zie het dus somber in... Nogthans gisteren was ik zo moe dat ik om 20u ben gaan slapen, en vannacht veel wakkergeworden en ook misselijk. Als ik niet zwanger ben heeft mijn lichaam me erg voor de gek gehouden!

    Mijn temperatuur is wel nog steeds zo hoog als gisteren.


    Groetjes
     
  8. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    succes!
     
  9. mercedes

    mercedes Fanatiek lid

    8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    cleur blue testen heb ik vaker over gehoord, dat die later pas positief aangeeft omdat ie meer hcg nodig heeft, ik zou over een paar dagen als je nog niet ongi bent, gewoon een ander merk test proberen.
     
  10. Niet meer actief

    Met clearblue opnieuw een zéér licht streepje, ik kan dit zelfs niet op foto zetten. Het is echt een lichtblauw flinterdun streepje... Ik ben elke avond omstreeks 18u opeens moe, en elke ochtend om 6u word ik wakker met vreselijke honger?! Voortekenen, of maakt mn lichaam me gek? Wat is een 'sterker' merk test?

    Niet te vergeten: vanmorgen was mijn temperatuur 37,3! De voorbije 3 dagen was het stabiel 37,2
     
  11. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    spannend, ik werd in de week voor mn nod ook veel vroeger wakker snachts dan anders om te plassen.

    ik zou gewoon een ander merk test kopen, cb digitaal kan ook, die vertelt je gewoon zwanger of niet zwanger. Of die van deze site, maar dat duurt wel weer ff voor je ze binnen hebt.

    succes met wachten, groetjes sanneke
     
  12. Gerdien

    Gerdien Lid

    29 aug 2007
    5
    0
    0
    Hallo allemaal.

    Ik heb ook een verhaal en weet niet of ik deze het beste hier kan plaatsen of ergens anders maar hoop dat jullie er misschien iets meer over weten.

    Vorige maand ben ik bij de gynacoloog geweest, dit omdat ik al een tijdje last had van bruin bloed verlies. De gynacoloog heeft toen een inwendig onderzoek gedaan en bleek dat ik een cyste had. Hij vertelde dat het geen probleem was en we gewoon geslachtsgemeenschap konden hebben omdat we proberen zwanger te worden.

    Het was dinsdag en moest die maandag ongesteld worden. Hij heeft nog een test gedaan en bleek positief wij natuurlijk helemaal blij! :) Maarja zondag werd ik dan toch ongesteld helaas. Toch te vroeg gejuicht denk ik. Het was een dag eerder dan dat ik normaal ongesteld moest worden maargoed dat kan.

    Maar... Nu de twee weken later heb ik toch nog steeds een streepje op de test. het is dan wel heel licht maar toch ik vind het een beetje raar. Het komt ook omdat de bevruchting nog maar zo kort was en dan gaik er vanuit dat het hcg ook snel uit je lichaam is.

    Al met al hoop ik natuurlijk dat ik nog zwanger ben of weer zwanger ben want heb inmiddels alweer een eisprong gehad.
    Volgende week vrijdag weer naar de gynacoloog voor de cyste kijken of die gegroeid of weg want ik heb inmiddels geen bruin bloedverlies meer.

    Ohja wel af en toe misselijk en steken in mijn buik.

    Toch raar vinden jullie niet? sorry hoor voor het lange verhaal maar moest het even kwijt
     
  13. Niet meer actief

    Bij een miskraam, na bevalling enz kan het zeker 2 weken duren eer het hcg uit je lichaam is hoor. MAAR als je ondertussen al weer een eisprong hebt gehad zou het toch kunnen dat je weer zwanger bent he. De dokter kan je hierbij zeker helpen.

    Succes!
     
  14. sam mv kylian

    sam mv kylian Fanatiek lid

    spannend nouky, hoop het voor je

    maarre wil even wat recht zetten,
    hcg na een miskraam kan 6 weken in je lichaam blijven ;)
     
  15. Niet meer actief


    O in de bijsluiter van mijn zwangerschapstesten staat 2 weken, vandaar.
     
  16. sam mv kylian

    sam mv kylian Fanatiek lid

    heb het even nageocht op de clearblue site,
    daar staat zelfs 9 weken.

    'Als je recent een miskraam hebt gehad of zwangerschapsafbreking hebt ondergaan, kan er nog steeds hCG in je lichaam aanwezig zijn. Het kan 9 weken duren voordat het hCG het normale gehalte weer bereikt heeft. Als je in deze periode een Clearblue zwangerschapstest uitvoert, is het niet mogelijk uit te maken of de uitslag 'Zwanger' het resultaat is van een nieuwe zwangerschap of als het gaat om resterend hCG van je vorige zwangerschap. In dit geval maak je best een afspraak met je arts.'
     
  17. Gerdien

    Gerdien Lid

    29 aug 2007
    5
    0
    0
    Ok maar dat kan dus ook zolang in je lichaam blijven zitten als je nog geen nod hebt gehad?

    De gynacoloog had namelijk een week voor mijn nod positief getest maar toch ongesteld geworden. 2 dagen bloed verlies. en nu dus dikke 2 weken later nog vaag streepje.

    Ik zou weer zwanger kunnen zijn inderdaad maar ik heb mijn eisprong in het weekend gehad dus denk niet dat ie dan nu al positief test.

    Groetjes!
     
  18. sam mv kylian

    sam mv kylian Fanatiek lid

    pff lastig vind ik dat om antwoor dop te geven,
    wil je geen valse hoop geven,
    maar ik zou de gyn bellen en om een bloedtest vragen,
    aan de hand van de hcg waarde kunnen ze meer zeggen.

    maar lijkt me dat het niet van een nieuwe zwangerschap kan zijn, als je het weekend pas je ei hebt gehad kun je niet nu al posi testen van een zwangerschap

    succes
     
  19. Gerdien

    Gerdien Lid

    29 aug 2007
    5
    0
    0
    Dankjewel!

    Ja ik vind het ook lastig idd. Ben na die tweedagen bloeding naar de gynacoloog geweest ze had bloed laten prikken en zat nog wel wat van zwangerschap in maar dat was tijdens de ongesteldheid zegmaar dus dat was wel logischt dat dat er nog in zat maarja dat het hormoon er nu nog inzit vind ik wel lastig.

    Ben wel vaak savonds misselijk en wat steken in mijn buik maarja omdat ik wel bloed heb verloren tijdens mijn ongesteldheid durf ik er eigenlijk niet op te hopen. Ik hoop dat het dan nu opnieuw wel goed is maarja dat weet ik pas later.

    Heb volgende week vrijdag afspraak bij de gynacoloog sowieso voor die cyste die er misschien nog zit en moet dan maar even kijken.

    Maar ik vind het nog zolang duren vandaar dat ik het hier even wilde vragen.
    Toch bedankt
     
  20. sam mv kylian

    sam mv kylian Fanatiek lid

    graag gedaan meis,
    hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
    dit is niks zo he
     

Deel Deze Pagina