Nou meid, het klinkt toch wel alsof het raak zou kunnen zijn hoor Maar eerst nog maar ff testen voor de zekerheid, voordat je echt helemaal blij gaat worden.... Succes voor je morgen hoor!!! Ik zal voor je duimen!!!!
is het al verstandig om morgen te testen? Wil natuurlijk wel heel graag maar kan misschien beter wachten tot maandag. Maar morgenochtend is mijn vriendje erbij en dat is toch wel erg leuk. Wat zouden jullie doen???? Of gewoon morgen en maandag Dan maar een extra test?
O ik was elke dag aan het testen toen ik een vaag streepje had gezien... En hij werd elke dag iets duidelijker... Maar streep is streep ja
nou ik mag me ook aansluiten bij de vage streepjes . Vanmorgen met een kruidvat test getest en er verscheen een vaag streepje. Ik moest ecth 10 keer kijken, maar m'n vriend zag hem ook! Dat wordt dus nog een paar keer testen morgen en over morgen en overovermorgen....
@Silly : Weet je ons al meer te vertellen??? @Rena : Spannend, zou iedere dag testen, hopen dat de pendel van Sonja klopt! Lief meliske
Ik hoop ook dat Sonja der pendel klopt . M'n gevoel zegt dat ik inderdaad zwanger ben en dat vage streepje versterkt dat gevoel. Dus kan niet wachten tot morgenochtend; opnieuw testen!!
hoi heb vanmorgen met een dipstickie getest en ja hoor, weer een licht streepje, maar wel heel goed zichtbaar, dus ik denk dat ik goed nieuws heb,(jippie jahoeoeoeoeoeoeoeo) maar wil toch het zekere voor het onzekere en ga dinsdagochtend nog testen. Dan zou hij toch wel overduidelijk moeten zijn als ik ZWANGER ben, toch? Een blije Silly
En Rena, voor jou ook superspannend!!!! Ben erg benieuwd wat er bij jou morgen uitkomt!!!!! Succes, enne...effe laten weten he? Is jou NOD vandaag neem ik aan? Silly
Als ik berichtjes lees dat iemand eerst positief test en daarna negatief dan denk ik; onee wat vreselijk lijkt me dat, die onzekerheid. Nou bingo; dit heb ik dus ook! Vanmorgen om 6 uur (was m'n mannetje nog thuis) meteen weer getest met clear blue. Negatief.... Maar ik was gister echt beroerd, onwijs gebeuren in m'n buik. Borrelen, zeuren, trekken etc. En ben echt onwijs moe! Dus die test vanmorgen zei nee, maar m'n lichaam zegt ja.... En ik verbeeld het me echt niet. En m'n vriend zag dat streepje gister ook. pfff dus nog een dag afwachten en overmorgen weer testen zeker....?
Jep, overmorgen weer testen maar dan. OH, dat is echt zo balen, al die stomme vage streepjes ook altijd! Heel veel succes meid!!! Ik hoop het zo voor je Silly
Ja inderdaad die rot vage streepjes . Begin dan helemaal aan mezelf te twijfelen; was dat streepje er echt wel?! Maar gelukkig had ik m'n vriend als getuige . Maar hoe kan het dan toch dat die cb met ochtend urine negatief aangeeft?! Kan het zijn dat cb meer hcg nodig heeft dan het kruidvat...?
Ja volgens mij zou dat wel kunnen. Weet niet precies hoeveel ze allebei nodig hebben.Het enige wat je kunt nu is morgen of overmorgen nog eens testen! En wachten..................................