vaag streepje?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Silly43, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Nou meid, het klinkt toch wel alsof het raak zou kunnen zijn hoor :D Maar eerst nog maar ff testen voor de zekerheid, voordat je echt helemaal blij gaat worden.... Succes voor je morgen hoor!!! Ik zal voor je duimen!!!!

2. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    is het al verstandig om morgen te testen? Wil natuurlijk wel heel graag maar kan misschien beter wachten tot maandag. Maar morgenochtend is mijn vriendje erbij en dat is toch wel erg leuk. Wat zouden jullie doen????
    Of gewoon morgen en maandag ;) Dan maar een extra test?

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik ga voor morgen EN maandag....hiihihih.... :D :)

4. Jowi 2006

Jowi 2006 Actief lid

21 jun 2006
    131
    0
    0
    Doetinchem
    O ik was elke dag aan het testen toen ik een vaag streepje had gezien... En hij werd elke dag iets duidelijker... Maar streep is streep ja

5. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    nou ik mag me ook aansluiten bij de vage streepjes :( :D :confused: . Vanmorgen met een kruidvat test getest en er verscheen een vaag streepje. Ik moest ecth 10 keer kijken, maar m'n vriend zag hem ook! Dat wordt dus nog een paar keer testen morgen en over morgen en overovermorgen.... :D

6. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    spannend Rena en Silly!! ik hoop voor jullie dat jullie snel een duidelijke streep krijgen!!

7. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0
    nou ben heel benieuwd wat het nieuws is.

Groetjes labmuisje

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik ook!!!

En Silly???????

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    @Silly : Weet je ons al meer te vertellen???

@Rena : Spannend, zou iedere dag testen, hopen dat de pendel van Sonja klopt!

Lief meliske

10. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    en silly ...al nieuws :(: ...ik duim voor je

11. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Ik hoop ook dat Sonja der pendel klopt :D . M'n gevoel zegt dat ik inderdaad zwanger ben en dat vage streepje versterkt dat gevoel. Dus kan niet wachten tot morgenochtend; opnieuw testen!!

12. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik ben echt superbenieuwd meis!!!!! :D :D

(en ook omdat Sonja bij mij Juli gependeld heeft... ;) )

13. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    hoi

heb vanmorgen met een dipstickie getest en ja hoor, weer een licht streepje, maar wel heel goed zichtbaar, dus ik denk dat ik goed nieuws heb,(jippie jahoeoeoeoeoeoeoeo) maar wil toch het zekere voor het onzekere en ga dinsdagochtend nog testen. Dan zou hij toch wel overduidelijk moeten zijn als ik ZWANGER ben, toch?

Een blije Silly

14. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    En Rena, voor jou ook superspannend!!!! Ben erg benieuwd wat er bij jou morgen uitkomt!!!!! Succes, enne...effe laten weten he? Is jou NOD vandaag neem ik aan?

Silly

15. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Als ik berichtjes lees dat iemand eerst positief test en daarna negatief dan denk ik; onee wat vreselijk lijkt me dat, die onzekerheid. Nou bingo; dit heb ik dus ook! :cry: Vanmorgen om 6 uur (was m'n mannetje nog thuis) meteen weer getest met clear blue. Negatief.... Maar ik was gister echt beroerd, onwijs gebeuren in m'n buik. Borrelen, zeuren, trekken etc. En ben echt onwijs moe! Dus die test vanmorgen zei nee, maar m'n lichaam zegt ja.... En ik verbeeld het me echt niet. En m'n vriend zag dat streepje gister ook. pfff dus nog een dag afwachten en overmorgen weer testen zeker....?

16. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Jep, overmorgen weer testen maar dan. OH, dat is echt zo balen, al die stomme vage streepjes ook altijd! Heel veel succes meid!!! Ik hoop het zo voor je

Silly

17. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Ja inderdaad die rot vage streepjes :( . Begin dan helemaal aan mezelf te twijfelen; was dat streepje er echt wel?! Maar gelukkig had ik m'n vriend als getuige ;) . Maar hoe kan het dan toch dat die cb met ochtend urine negatief aangeeft?!
    Kan het zijn dat cb meer hcg nodig heeft dan het kruidvat...?

18. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Ja volgens mij zou dat wel kunnen. Weet niet precies hoeveel ze allebei nodig hebben.Het enige wat je kunt nu is morgen of overmorgen nog eens testen! :( En wachten..................................

19. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Ja inderdaad.... dat doen we dan maar.....

Deel Deze Pagina