Is mijn eisprong nu geweest tijdens de dagen met vruchtbaar slijm? (eiwitachtig) Ik had dit op dag 12 en 13. Bij een vorig kaartje ging mijn temperatuur omhoog op dag 16 maar heb ik geen slijmcontrole gedaan. Het is niet de bedoeling om zwanger te worden hoor. Gewoon wat inzicht krijgen in mijn cyclus om eventuele klachten (zoals buikpijn ofzo) te kunnen plaatsen. We gebruiken een condoom (niet altijd direct maar ventje denkt dat we zo niet zwanger zullen worden )Hij neemt toch een risico denk ik want ik ben heel vruchtbaar.... Hij wil geen derde, ik misschien wel. Maar heb me erbij neergelegdSterilisatie van mn ventje staat gepland. 208d8b Ovulation charts on FertilityFriend.com
@sunshine Obv je kaartje denk ik niet dat je eisprong is geweest, volgens mij moet die nog komen. ps beetje vaag dat je man dat risico dan neemt als hij geen 3e wil.
Ik ook, je temp moet eerst nog gaan stijgen voordat je kunt zeggen dat je eisprong is geweest. Misschien is ie vandaag bijvoorbeeld wel geweest, maar dat weet je pas als morgen (en de dagen daarna) je temp stijgt.