Halloo Ik heb n vaag testje voor jullie.. Ook 1 in negatief.. Ik ben toch wel bang dat het een indroogstreepje is... Foto is pas later gemaakt, omdat ik na de test vanmorgen weer in slaap ben gevallen en dat ding 'vergeten' was.. Wat denken jullie?
Ik zie wel wat je bedoeld.. Maar je zegt dat de foto pas later is genomen. Bij mij is er na lange tijd ook vaak een licht streepje ontstaan, terwijl ik dus niet zwanger was. Gewoon opnieuw testen en dan niet vergeten of nog even een dagje wachten geeft denk ik meer duidelijkheid...
Ja, de andere keren dat ik testte bleef het stukje waar t streepje moest zitten altijd omo-wit.. ook na uren! Daarom vond ik t zo vreemd.. Test maandag nog een keer denk ik. Bedankt voor t kijken
Ik zie wat je bedoelt. Bij mij blijven de testen ook echt omo wit ook na uren. Spannend, hoop dat je snel een duidelijker testje hebt.
Net weer n test gedaan, kon me niet inhouden.. Weer hetzelfde vage streepje.. doe woensdag pas weer een test, als die dan nog hetzelfde is zal t wel niks zijn.. Al zegt mn gevoel ook nu al dat t niks is.. Thanks voor t turen meiden!
Ik heb vandaag ook precies hetzelfde. ik heb een test gedaan van zwanger&kids dipstickje. (De extra gevoelige) Ik zie heel licht een streepje net zoals bij mij. Alleen ik twijfel ook nog erg. Ik ben wel van plan om morgen nog een keer te testen. Spannend!
Om eerlijk te zijn zie ik niks... Ben je overtijd? Ik ben altijd pas echt overtuigd dat er een zwangerschap is als ik niet hoef te turen naar een streepje. Hoe licht het ook is,als hij te zien is zonder te turen dan vind ik het positief. Maar ik heb heel goed gekeken maar ik kan m echt niet zien Hoop natuurlijk dat je gauw duidelijkheid hebt een een mooie test in handen hebt!
Weet niet wanneer mn nod is, mn cyclussen zijn heeel erg lang en onregelmatig.. was sowieso van plan om in januari weer naar de HA te gaan omdat t niet echt korter word enzo.. Ik heb ook altijd gezegd wanneer een streepje zo licht is en alleen zichtbaar is met spelen met licht etc, dat t negatief is, maar toch vond ik t vaag.. @ Veratje: Spannend zeg, hopelijk heb je morgen een duidelijkere test!!
Spannend, ik zie wel een vaag streepje hier op de ipad... Hoop voor je dat ie duidelijk wordt, sterkte met de spanning!