Lieve meiden, Even een vraagje. Wanneer kan je een cb digital doen met indicator??? Heb op mijn kv 2voor 5 een licht streepje maar wil eigenlijk ook een cb digital doen. Wanneer is alleen nog de vraag Hoor graag jullie ervaringen.
De cb is minder gevoelig, die heeft meer hcg nodig, zou dus wachten tot je NOD. Bij mijn zoontje testte ik op dag 32 posi met kv en toen heb ik pas een cb gebruikt. Ik was toen best laat omdat ik niet wist hoe lang mijn cyclus was, maar als je zo ver bent werkt de cb in elk geval prima.
Dat dacht ik al. Was jouw kv echt overduidelijk op de dag dat je de cb deed? Wacht gewoon nog even met de cb. Heb genoeg kv in de kast liggen en als die echt heeeeeel duidelijk worden doe ik de cb wel. Vind ze net iets te duur om zomaar ff te doen Dank je voor je info. Hier kan ik wat mee.
Ik had een heel licht streepje op een KV2v5 en met dezelfde urine een digitale gedaan en gaf 1-2 weken aan. Dit was enkele dagen voor men nod.
Jaaaaahhhhh. Ik geloof het bijna niet. Ben helemaal hyper. Hoop dat jij snel een mooi ei hebt deze maand en dat het lukt. Zou mooi begin van 2013 zijn
Had jij ongeveer zo een streep als die van mij??? Dan ga ik het morgen proberen. Zou toch te gek zijn op 31/12
Ja echt hè. Ik durf het niet te geloven maar de streep staat er echt. Lief van je. Nu jij nog . Las dat je last hebt van steekjes. Kan innesteling zijn. Ik had dat ook. En nu nogsteeds een trekkend gevoel in m'n buik Duim duim duim
Ja joh. Ooh. Nu krijg ik de kriebels. Hihi. Ik wacht wel tot m'n ochtendplasje morgen. Jij kan ook bijna testen. Ik duim voor je meis. Jij hebt al een lange weg achter de rug zeg.
Ik zie nu de foto's die je net plaatst de rechter is duidelijker, mooi roze ook!!! Ik zeg YES gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik gun je het zo van harte. Zou inderdaad een heel mooi begin van het jaar zijn he. Mag je, je mannetje verrassen met oud en nieuw! Dank je wel!
Zeker met ochtend urine doen,... Hoeveel voor je nod ben je nu? Ik heb deze morgen getest en het was negatief,... Ja een lange weg,... Erg moeilijk! Laat morgen dan iets weten é!